Bagaimana nak sembuh dari BALL'S PALSY ni?

Assalamualaikum dan petang semua. Hari ni nak kongsi lagi story tentang BALL'S PALSY ni yang saya rasa perlu saya kongsikan sebab ramai yang diserang sakit ni dan merasa down lepas serangan balls palsy ni. Betul tak?
.
.
Mungkin story ni short by short saya cerita, tapi ianya sendiri berlaku pada saya.
.
.
Anak pertama lelaki, 1y masa tu lepas 6bulan saya sembuh sepenuhnya. Dan..
.
Bersalin anak kedua perempuan, tak da masalah balls palsy walau ramai yang info akan ada effect bila bersalin atau masa hamil.
.
Alhamdulillah anak kedua saya tak rasa balls palsy tu. 
.
Tapi sebab "lupa diri" a.k.a "langgar pantang" dimana sepatutnya saya kena elak makan sotong.. ikan pari.. kangkung sepatutnya... 
.
Dan hamil anak ketiga.. 6bulan macam tu.. suami tegur, saya kena BALL'S PALSY lagi? 
.
Masa tu saya tak rasa sangat.. tapi lama kelamaan.. amat terasa sampai bula selpi... terus rasa down sangat-sangat.. tak mau dah ambil gambar.. seriusly..saya tak suka bergambar da... 
.
.
Anak ke3 lelaki, dan syukur serangan ni tak teruk seperti mana yang pertama.. tetapi ianya tetap memberi kesan... 
.
Vitamin saya makan.. tapiapa yang saya perasan.. penat dan tekanan juga faktor pemakanan adalah PUNCA BALLS PALSY ni kembali menyerang...
.
Siapa sangka kan? 
.
Tapi ianya tak akan membawa kepada putus asa dan semangat saya untuk pulih.. senyum sepertu biasa... 
.
Now... 
Pada sesiapa yang kini di serang BALLS PALSY ni.. PERLU INGAT dan terus INGAT ye... 
.
.
Jaga PEMAKANAN, 
Jaga KESIHATAN,   
dan PENTING, 
adalah... 
Makanan tambahan perlu di amalkan... antaranya yang sangat membantu adalah... 
.
BCOMPLEX, 
LECITHIN,  
OSTEMATRIK, 
OMEGA GUARD, dan... 
Sangat...sangat memberi kesan adalah VIVIX ni... Jadi anda yang ada masalah seperti saya... jangan panic dan oh ya.. saya masih terus menyusukan anak saya.. tanpa pengambilan ubat lain seperti STERIOD tu.. no sya tak nak.. saya ambil saja MAKANAN TAMBAHAN n sebab ianya bantu badan saya lebih sihat dan positif.
.
Alhamdulillah... anda dan korang yang nak mencari PENYELESAIAN masalah korang... please... jangan berkira tenang kesihatan ni tau... 
.
Hargai kesihatan anda terlebih dahulu dari segalanya... 
.
.
Nak saya bantu anda? 
Boleh terus hubungi saya di talian 017583685
.
My journey to healthy
.

.
Kesembuhan ini adalah PILIHAN KITA.
NAK atau sebaliknya. Itu je... 


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...