GLA Complex & Masalah PROSTAT Lelaki

Mungkin ramai yang berangapan GLA Complex dan vitamin-vitamin ni semua untuk wanita sahaja...

Tidak ye, malahan lelaki zaman sekarang juga lebih banyak perlukan vitamin sama dengan wanita.. Sebagaimana GLA ni, ramai akan bercakap tentang wanita, hormon malajan jiga kecantikan...

Tetapi kini.. lelaki dengan masalah prostat kini perlukan GLA untuk perbaiki dan keseimbangan hormon dalaman juga...


Jangan kata wanita je terlebih or terkurang hormon tau.. tetapi lelaki juga perlukan sesuatu untuk seimbangkan "hormon dalaman".. tak la saya katakan sama dengan hormon wanita... tapi ramai para lelaki hensem2 di luar sana ni kurang kesedaran akan masalah prostat yang mungkin boleh menyebabkan masalah "ketidakselesaan" para lelaki dengan masalah ni....

Seandainya para lelaki di luar sana kurang atau malu untuk mengatakan akan masalah ni dan bagaimana nak mengatasi masalah ni.. boleh la merujuk pada mrs.isteri dan meminta mereka hubungi saya... dan saya akan terus pass kan panggilan telefon kat mr.suami saya untuk terus bercakap dengan para lelaki...

Berminat untuk terus dapatkan khas ni? PROMOSI berganda bulan ni untuk suami isteri atau bagi yg belum berkahwin..boleh membeli unutk penjimatan berganda anda...

Hubungi saya
mommylina.blogspot.com
Pengedar Sah Shaklee kawasan Kulim
SID anda 867601
Dan 1Malaysia & Brunei
017-5836865





No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...