Youth Effect :- 5 hari kesan begini? Berbaloi ke BERBALOI?

Puas nak belek gambar ni.. biar betul... tapi memang betul. Youth effect yang sangat terbaik saya katakan. Baru 5 hari, tapi kesannya? Anda lihat sendiri gambar ni. Original dari empunya diri sendiri tau.
.

 .
Ceritanya bermula..
.
"Last week my ex-hotelier friend whatsapp tanya ada Youth tak?
Memang saya ada satu stok extra untuk kegunaan sendiri sebenarnya
Maklumlah asyik habis je, so kena ready sendiri lah!
.
Thatcher kasitau yang muka dia habis sunburn teruk sebab ada akviti bersama bomba. So sebab kawan lama, ku korbankan juga Youth yang satu itew ...
.
Masa hantar memang terkejut tengok Thatcher “gelap” betul. Sebab dia ni putih melepak ye kawan-kawan. Dalam hati nak cakap “lama lagi la kau nak putih ni Cher” tapi tak tercakap nanti dia kecik hati. Hihihihi...
.
Jadi masa Shaklee open order untuk Youth pada 28hb haritu, Thatcher inform saya dia beli 2 lagi SET YOUTH.
.
Eh saya peliklah.
Kenapa banyak sangat?
Bukan baru je beli 3 hari lepas.
.
Rupanyaaaa ini sebab dia...
Sunburn dia pudar lebih cepat.
Kulit jadi lebih sihat.
Pigmentasi jauh pudar.
.
Punyalah dia suka.
Gawai nanti makin cantik laaaa

“Aku beli satu set untuk laki, satu lagi extra aku punya..YOUTH ni rebutan sangat”

Well..... Lepas ni jangan cakap mommylina tak payung ya...
.
Jom cepat-cepat dapatkan  
SEMPENA MASIH ADA SPECIAL OFFER BULAN MEI 2018 ni tau.
.
Nak? Terus hubungi team kami di 0175836865.

.
Ramainya pelanggan Brunei dan Singapore beli sebab dorang pun rasa best sangat.. korang pula? Rugi tak grab NOW!

 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...