Selamat Hari PEKERJA! Jangan pernah berhenti....

Bismillah...

.
Hari ni dah 1 Mei 2018, SELAMAT HARI PEKERJA. Kejap je masa berlalu rasanya.. dan kita pun dah di bulan Syaaban. Bila anak-anak bertanya.. 
.
"Ibu... dah tak lama nak puasa kan... " 
.
Hati ibu tersentap.. sebab tahun ni banyak sangat mula dengan krik...krik.. orang kata slow and slowwww sangat.. 
.
Nak buat apa semua macam tak kena... 
Dan hari ni cuti.. belum ada apa-apa plan nak buat. Tapi apa yang sedang hati fikir kan sekian lama nak terus berjaya capai apa yang di impikan. 
.
Surirumah je pu  ada impian ke? 
.
PASTI lah ada... seriusly saya buat semua ni adalah untuk anak-anak saya.. dan BIG WHY saya adalah anak-anak juga kerana Allah Taala... 
.
Dann kedai maya saya pun 24jam buka, order tetap di ambil dan dibuat tanpa henti..
.
Alhamdulillah.. salah satu sebab saya buat ni sebab nak BERI YANG TERBAIK untuk anak-anak saya. Masa depan mereka juga.
.
Semua kita rancang.. pasti Dia yang tentukan. Jangan sesekali berhenti berharap dari Dia dan terus berdoa ..usaha dan doa terus diseiringkan.
.
Apapun situasi kita.. MOVE ON! 
.
Jangan sesekali berasa kecil atau rendah diri bila anda bergelar surirumah.. 
.
Maka berbangga la anda sebab ada adalah BAKAL SURIRUMAH BERGAJI 4 KE 5 ANGKA! 
.
Nak? 
Bagaimana nak CAPAI income 4, 5 ANGKA ni? 
.
Terus hubungi 0175836865
.
Kita BINA KERJAYA DARI RUMAH BERSAMA ANAK-ANAK! 
.
Nak? Jangan tunggu tau.. sebab masa tak menunggu kita.. ni dah BULAN MEI 2018. Nak jana extra income? Raya tak lama lagi.. macam-macam persiapan nak buat kan... 
.
Jom SEKARANG! MULA SEKARANG!
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...