Bagaimana nak kenal pasti anda sedang di serang SAKIT GOUT?
.
.
Gout adalah masalah sendi yang menyebabkan rasa sakit secara tiba-tiba. 

Antara tanda-tandanya adalah...
Pesakit akan rasa seperti rasa terbakar dan berdenyut apabila serangan sakit secara tiba-tiba terbakar, kekejangan, dan bengka-denyut pada sendi, terutama pada ibu jari kaki. 
.
Serangan ini boleh berlaku berulang-ulang, jika ia tidak dikawal dengan baik. Ia boleh berlarutan dan bakal membahayakan sendi, tendon dan tisu-tisu tubuh yang lain.
Gout biasanya berlaku  di kalangan lelaki.

Masih nak biarkan GOUT  anda tanpa sebarang pencegahan? Mengharapkan ubat tahan sakit semata-mata?

Bagaimana bila anda sedar lena tidur di tengah malam, berseorangan pula? Bagaimana nak atasi? ?? Tak ke merana nak menahan sakit GOUT tu?

Nak cuba PRODUK ini? 
Hubungi 0175836865
Linakhtar

Pengedar Shaklee Aktif Malaysia 867601
Postage seluruh Malaysia, Singapore juga Brunei.

.
Testimonial VIVIX SHAKLEE

Dan kenapa Vivix Shaklee lagi ramai yang cari dan amalkan bila dapat kesan positif? 

Pengedar Shaklee Malaysia



Antara MANFAAT Vivix Shaklee lagi... dan lagi...


Bagaimana nak hadapi saat sedang lena tidur, tiba-tiba SAKIT GOUT MENYERANG ditengah malam pula? 

Apa yang anda akan lakukan? 

Makan ubat tahan sakit?
Bergegas ke klinik 24jam? 

Atau ada cara lain?
Bila masanya GOUT MENYERANG? 

.
Ramai yang mengalami rasa sakit akibat gout pada waktu tengah malam ketika sedang tidur. Rasa sakit yang berdenyut-denyut atau rasa terbakar di sendi ibu jari kaki menyebabkan kita tidak dapat menahan kesakitan dan pergi ke klinik 24 jam untuk mendapatkan rawatan.

Gout akan menyebabkan sendi kita membengkak, sakit bila disentuh, warna kemerahan, dan rasa agak panas.

Selain dari sendir ibu jari kaki, ia boleh berlaku pada sendi semua jari (kaki dan tangan), buku lali, atau lutut, atau sendi lain. Serangan boleh berlangsung beberapa hari dan minggu. Namun ia tidak pernah  berlangsung sehingga beberapa bulan atau tahun. Jika ia berlaku mungkin disebabkan oleh masalah lain.

Berjumpalah dengan doktor walaupun rasa sakit akibat serangan  gout telah hilang.
DrZubaidi 
.
.
Dan...
Mungkin ini boleh membantu???



No more PAIN KILLER dan tiada lagi gangguan sakit ditengah malam.

Bagaimana nak dapatkan PRODUK ini? Boleh terus hubungi saya di ....

017-5836865
Linakhtar 
 
Pengedar Shaklee Aktif 867601
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore juga.


Kenapa masih nak teruskan pengambilan STERIOD? Walaupun kita dah tahu akan kesannya? Apa itu steriod dan apa bezanya dengan Vivix Shaklee pula?

Jom kita sama-sama kongsi ilmu dan semoga ianya membantu kita untuk terus sihat dan tanpa pengambilan steriod ni.

.
Apa itu STERIOD? dan bagaimana dengan begitu yakin bahawanya Steroid tak ada didalam Vivix?

Perkongsian kami dalam kelas nutrisi kami baru ini bersama doktor...

"Mula-mula nak menangis dulu. Saya faham ramai yang skeptikal dengan produk-produk kesihatan. Sebabnya banyak dipasaran yang 2-3 hari minum, dah hilang sakit lutut, sakit badanRupa-rupanya ada steroid.

Steroid ialah ANTIRADANG. Sebab tu kalau sakit-sakit boleh hilang sekejap saja. Dan memang doktor akan bagi steroid kenkadang untuk sakit kronik pun di "up dose" lagi untuk mereka yang berulang kali dah ke Hospital untuk sakit yang sama.

Dan... persoalannya...

Jadi, mana tau kan dalam Vivix pun ada steroid. Sebab tu berkesan sangat pada semua orang yang amalkan malah bertambah awet muda lagi, tak kira lelaki mahupun wanita yang amalkannya. Juga, orang minum rasa lebih cergas, sakit-sakit badan pun dah tak ada. Mana tau ada steroid juga kan...

Tapi... sebetulnya...

Salah 1 bahan aktif Vivix ialah RESVERATROL. Resveratrol ialah bahan semulajadi dalam tumbuhan. Paling tinggi dalam buah-buahan jenis beri dan anggur.

Vivix gunakan anggur muskadin, anggur yang tahan lasak - dikatakan sebab kandungan resveratrol yang tinggi.

Dari dulu lagi, saintis berminat untuk kaji resveratrol dan manfaatnya kepada kesihatan sebab orang asyik minum wine makin sihat, makin awet muda.

Ya, memang resveratrol ditemui dalam red wine. Red wine arak tu lah..  Arak kan dibuat daripada anggur.

Tapi.. DALAM VIVIX 100% SEMULAJADI DARI BUAH ANGGUR DAN TIADA ARAK a.k.a WINE tau!

Sampai sekarang ada lebih 2000++ kajian dan jurnal antarabangsa pasal resveratrol dan pelbagai manfaat untuk kesihatan. Dah lama dah sebenarnya, tapi sekarang makin meletop dan popular tau, lepas Shaklee keluarkan Vivix.

Dan salah 1 fungsi resveratrol ialah antiradang, iaitu sama dengan fungsi steroid. Tapi dah tentu la, resveratrol lebih menyihatkan sebab banyak lagi manfaat lain untuk kesihatan.

Kalau dah ada bahan begitu power, buat apa nak campur steroid lagi...? KAN???

Membazir jelah Shaklee melabur buat research puluhan ribu dan ratus ribu a.k.a dolar untuk produknya mendapatkan yang TERBAIK!

Masih nak teruskan steriod tu? 
Mana lagi SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI untuk kita terus amalkan tanpa was-was lagi kan.

Nak order dan cuba konsisten dengan VIVIX SHAKLEE?

Hubungi saya :- 
Linakhtar 
0175836865

(Urusan postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore juga)
.
.


Macam-macam jenis makanan sekarang, makanan hipster apatah lagi kan. Tapi... waspada dengan minuman kita seharian juga pengambilan makanan untuk tubuh badan kita. 

Bagaimana?
Dan...

Jangan sampai menyesal dikemudian hari.

Minuman manis perlu untuk tenaga dan sebagainya, tapi WASPADA akan dose pengambilan kita seharian.

Setuju?

Moga perkongsian ini menyedarkan kita dan PENTING JAGA KESIHATAN SEBELUM TERLAMBAT

"Terdapat peningkatan yang mendadak masalah obesiti dan penyakit kronik lain seperti sakit jantung, masalah kolesterol, darah tinggi dan sebagainya.
Gula yang berlebihan yang diambil akan disimpan sebagai lemak di dalam tubuh. Ramai yang keliru kerana menyangka minyak menjadi punca kepada masalah kegemukan dan penyakit kronik ini. Sebenarnya PENGAMBILAN GULA yang berlebihan".
-DrZubaidiHealth- 
.
pengedar shaklee 0175836865

.
Semoga membantu.
Hargai kesihatan kita selagi kita SIHAT ini.

.
TESTIMONIAL BERSAMA VIVIX SHAKLEE
& KESANNYA BEGITU POSITIF
.
.
Semoga perkongsian TESTIMONIAL ini membantu PENYELESAIAN MASALAH ANDA.
.
Nak ORDER? 
Hubungi nombor telefon di bawa dan percaya la.. SIHAT ITU MAHAL & BERNILAI.
.
Ada yang bertanya, mommy Lina apa itu antioksidan dan radikal bebas? Perkaitannya apa pula ya mommy Lina? 

Ok saya cerita dan terangkan ya...

Sebelum tu nak tanya!
Kita nak rasa sentiasa muda atau lebih muda dari usia kita kan? Nak cantik dan sihat sentiasa kan? 

Tapi bagaimana dengan cara pemakanan kita sekarang? Dan bagaimana pula sistem pertahanan diri kita? Imun sistem pula bagaimana? Dengan cuaca sekarang yang kejap panas dan kejap hujan dan lagi panas terik?
========

Radikal bebas seperti "kuman" dalam badan kita menjadikan sel-sel badan kita 'berkarat' kerana tindakan OXIDATIVE STRESS.

Pembentukan radikal bebas boleh disebabkan oleh faktor-faktor luaran seperti PENCEMARAN UDARA, RADIASI UV, dan ROKOK mahupun keadaan di tempat kerja dan METABOLISME dalam badan kita juga adalah secara semulajadi boleh menghasilkan radikal bebas.

SISTEM IMUN badan pun boleh membentuk radikal bebas dengan sengaja untuk meneutralkan virus dan bakteria.

KANSER, penyakit JANTUNG, ALZHEIMER, PARKINSON, ARTHRITIS ni antara punca oxidative stress yang disebabkan oleh radikal bebas.

Sebab tu lah kita an perkaitannya antara RADIKAL BEBAS dan ANTIOKSIDAN ni untuk membantu MEMPERLAHANKAN oxidative damage pada sel tubuh (mencegah kerosakan sel dan tisu).

VIVIX, mengandungi POLIFENOL & RESVERATROL yang merupakan molekul ANTIOKSIDAN yang mempunyai kesan PERLINDUNGAN (protective) terhadap oxidative damage sel-sel (yang boleh memusnahkan sel-sel badan kita).

Dah ada keserasian dan faham akan keduanyakan?
Bagaimana kita nak menjaga KESIHATAN BADAN KITA?  Hargai SIHAT SEBELUM TERLAMBAT.

Nak cuba amalkan VIVIX SHAKLEE? 
Order terus di 0175836865
.
Mommylina sedia uruskan dan bantuk dapatkan PRODUK TERBAIK untuk anda semua.
.
TESTIMONIAL 
.

.

Tips atau petua nak hamil? Bagaimana dengan cara pemakanan anda (isteri mahupun suami) sedari bujang dan hingga dah berkahwin ni? Adakah suami anda merokok? Isteri pula bagaimana?


Tips atau petua ni sebenarnya adalah dari PEMAKANAN dan penjagaan KESIHATAN anda sendiri sedari awal dan sedari bujang lagi.
.
.
Semoga testimonial ni memberi semangat dan kegembiraan untuk pasangan yang sekian lama menanti zuriat sekian lama. 
.
.
--> Testimoni HAMIL

"customer ni ikhtiar dengan GLA dan B-Complex utk hamil anak kedua. Period customer ni tak menentu..cycle setiap bulan tak sama...mostly panjang cyclenya 32-42 hari baru period..."

Sejak consume GLA cycle jadi pendek 29 hari dan bulan kedua consume GLA tu dia alhamdullilah HAMIL.

Ini percubaan kedua dia guna GLA dan B Complex sebelum ni anak pertama pun dia consume GLA dan B-Complex ni juga. 


Alhamdulillah... mereka yang tak pernah berputus asa pasti akan temui dan perolehi hasilnya. Tak kira samada cepat mahupun lambat bukan.

Semoga pada isteri dan suami diluar, atau yang sedang membaca entry blog saya ini untuk terus MENCUBA dan berusaha juga memohon dariNya. Jangan salahkan isteri ataupun suami, tetapi saling bekerjasama dan berusaha sesama pasangan. Juga, dapatkan makanan tambahan yang SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI untuk diamalkan.

Saya doakan anda yang sedang berusaha akan memperolehi kebaikkannya dan berhasil mensapat apa yang anda impikan.

Amin...

Nak order Vitamin Shaklee ini? Hubungi saya di 
017-5836865

Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore juga.



Pernah cek dan perhatikan tak bila anda kencing dan ianya berbuih? Bahaya bila kencing berbuih?

Jangan ambil mudah ye... 

AWAS!!


Bila anda perasan kencing berbuih, itu mungkin petanda awal Nephrotic Syndrom (NS) atau lebih dikenali Penapis Buah Pinggang Bocor

Perhatikan tanda-tanda yg berlainan pada diri anda dan berjumpalah dengan pakar untuk pemeriksaan selanjutnya.

Untuk masalah ini, antaranya adalah supplement Shaklee yg disarankan ialah Vivix.


Kenapa Vivix?

Semoga testimonial yang kami kongsikan bersama ini dapat membantu penyelesaian masalah anda atau prang sekeliling anda juga.

Jangan dikira berapa RM untuk sesuatu pelaburan yang berkaitan kesihatan anda. Sebab sihat itu mahal harganya. Tetapi bila dah sakit ianya lagi besar perbelanjaan juga mengambil masa untuk sembuh semula.

Pelaburan kesihatan yang berbaloi?
Anda tentukan...

Nak dapatkan VIVIX atau PRODUK SHAKLEE yang lain?

Hubungi saya untuk bantu anda
Linakhtar
017-5836865
Pengedar Sah Shaklee berdaftar 867601
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.


Betul ke bila ada anak-anak kecil ni solat wajib sering ke laut? Alasan? Fakta atau auta?

Bagaimana nak atasi masalah ni?

Saya juga mommy anak tiga, yang bongsu usia 2bulan lebih dan boleh di katakan 24jam dirumah, tak da "maid" pun dan tambahan lagi saya juga adalah PENGEDAR SHAKLEE MALAYSIA id 867601 (017-5836865) yang aktif juga tau.

Tapi masih boleh jaga dan utamakan SOLAT WAJIB dan sebolehnya AWAL WAKTU dan solat sunat juga.

Alhamdulillah...

Cara mudah bila nak konsisten sangat untuk menjaga solat wajib terjaga dan anak-anak juga diutamakan adalah dari HATI KITA.

Ya sebenarnya apa sekali pun kita buat adalah JAGA HATI KITA DENGAN ALLAH SWT...

Betul tak? 
Apapun kita buat... Allah SWT is No.1

Dan apa sekalipun kita kena kuat.. wanita mampu buat segalanya...

Dan... bukan alasan!

Anak nangis BOLEH JE SOLAT
Anak-anak biar lah mereka bermain dengan cara mereka... yang penting kita sebagai ibu dan bapa kena kuat segalanya. Dan yang penting SOLAT KITA TERJAGA juga hubungan kita dengan Dia (Allah SWT) juga terjaga. Tanpa sebarang ALASAN!

Biarkan seketika dan segala kerja bila dah masuk waktu solat.. kita sedaya upaya untuk jaga solat kita... 

In sha Allah segala dipermudahkan urusan kita kerana ...

Allah SWT kan ada dengan kita...

Jom kita perbaiki diri kita TANPA BERALASAN! 
.
Korang ada cadangan lain atau cerita lain? Jom kongsikan cerita korang bersama diruangan komen...

Moga kita dimurahkan rezeki dan diberkati olehNya...

Amin....

Mommylina 
Anak tiga dan berniaga Shaklee secara penuh masa.

.
.

Istiqamah itu lebih penting dalam mendidik anak-anak dan dalam apa jua kita lakukan...

Berkongsi pengalaman dalam mendidik anak perempuan saya yang sorang ni. Ya pada awalnya ketika di usia setahun kami suami isteri dah biasakan dia dengan bertudung.

Setiap kali bila masa nak keluar rumah kami suami isteri akan pastikan si anak gadis kecil kami ni mesri pakai tudung. Walaupun pada awalnya dia macam tak selesa dan akan buka lepas 10minit sama ada dalam kereta atau kat memana...

Tapi kami tetap teruskan...

Sekarang.. usia dia dah nak tiga tahun pada 28hb ni... dia nak keluar rumah.. ikut saya atau ayah nya ke mana-mana dia mesti cari tudung dia... yang pada awalnya hanya 1 tudung je dia nak pakai.. dan tudung tu pasti yang besar dah labuh untuk dia pakaikan.

Sekarang.. apa yang saya pakai dia akan kata...

"Ibu nak tudung macam ibu tu"...

Baju pun sama.. saya yang selesa pakai jubah bila keluar rumah.. dia pun nak juga... dan anak saya akan kata...

"Bu, nak baju macam ibu ni... "

Alhamdulillah... bukan kita nak memaksa mereka... tapi biar la kita didik anak-anak kita ni sedari mereka belum tahu apa itu aurat apa itu dosa...

Bila dah besar.. mudah untuk mereka katakan...

Tak pakai tudung .. tak tutup aurat itu dosa...

Moga kita terus istiqamah dalam apa jua yang kita lakukan..

Saya sekadar berkongsi pengalaman yang apa saya lalui juga sedang dalam proses menjadi ibu yang terbaik untuk anak-anak di generasi z ke y sekarang ni kan...

Dulu ye laa... Wawasan 2020 katakan.. kini anak-anak kita Tn50 pula kan?

Jom doakan yang terbaik untuk keluarga kita.. juga anak-anak kita semua biarlah mengenal Allah SWT, kenal dan kejar ilmu akhirat dan baru la ilmu dunia di seiringkan...

Jom kongsi pengalaman kita bersama diruangan komen... boleh kita sesama menjadi ibu yang terbaik untuk anak-anak kita kan...

Mommylina
Ibu anak 3 yang sedang membesar...

Alhamdulillah...


Pesakit Bell Palsy dan kesembuhan tanpa mengamalkan ubat steroid? Ya betul, mula macam pelikkan apa tu sakit Bell Palsy?. Siapa pernah alami kes ni?

Saya pernah alaminya, masa tu saya masih tak tahu apa jenis sakit ni. Nak kata strok tapi ianya hanya pada bahagian muka. Tanda awal sebelum mengalami sakit tu pun saya tak perasan.

Tapi bila bangun pagi tiba-tiba rasa sesuatu kat muka. Mata berair dan tak tak boleh tutup mata dengan sempurna.

Allahuakhbar... nak menangis pun tak tahu bagaimana...

Masa ke klinik doktor pun tak pasti sakit tu sebab 2/10 yang mengalaminya dan doktor pun tak pernah alami kes macam tu. Sekali saya di beri ubat steriod sebab masa tu saya belum kenal PRODUK SHAKLEE secara keseluruhannya. Bila tanya kawan-kawan semua tak tahu.

Tapi disebabkan keyakinan akan produk ni, masa tu saya menyusukan anak pertama saya pada tahun 2012 tu. Saya cuba semua yang dirasakan sesuai. Dan syukur dalam banyak-banyak saya amalkan COLAGGEN POWDER, NUTRIFERON, B-COMPLEX, VITA C, OSTEMATRIK, OMEGA GUARD dan macam-macam lagi... masa tu Vivix saya tak ambil lagi...

Syukur.. .6bulan selepas tu banyak perubahan juga saya lalui dan doktor yang kata masa tu nak sembuh ambil masa setahun ke atas pun TERKEJUT AKAN KESEMBUHAN saya masa tu. Tanpa makan steroid yang berterusan.

Dan... sekarang...
Korang untung tau... dah ramai tahu akan sakit ni.. ianya seakan #stroke tapi ianya hanya pada bahagian muka kira or kanan... dan yang paling CEPAT KESEMBUHAN akan sakit ni adalah VIVIX SHAKLEE.

Alhamdulillah... sembuh tanpa steroid yang berlebihan juga...

Moga kita terus istiqamah dan konsisten dalam MENJAGA KESIHATAN KITA. .

Leader Linakhtar 867601
017-5836865

Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.

www.mommylina.blogspot.com

.

Semoga TESTIMONIAL ini membantu kita semua untuk membantu orang lain juga. Sebarkan untuk bantu kawan-kawan kita.

.
Kita ikhtiar yang TERBAIK & TESTIMONIAL ni membantu menyelesaikan masalah anda juga kawan-kawan yang lain. 
.
Kesembuhan yang kita nak, bukan kesakitan. Cegah lebih baik dari merawat!
.

Bahaya sakit Vertigo tanpa ramai yang tidak menyedarinya.

Jangan tak tahu Vertigo ni boleh jadi penyebab PEKAK juga tanpa ramai yang mengetahuinya.

Atasi segera sebelum parah.

Apa itu Vertigo? Ia adalah dimana keadaan terasa bepusing yang luar biasa. Seseorang yang menderita vertigo merasakan sekelilingnya seolah-olah berputar, ini disebabkan oleh gangguan keseimbangan yang berpusat di area labirin atau rumah siput di daerah telinga.

Perasaan tersebut kadang juga disertai dengan rasa mual dan ingin muntah, bahkan penderita merasa tak mampu berdiri dan kadang terjatuh karena masalah keseimbangan.

Bagaimana nak atasinya?

Nak biarkan?

Cegah sebelum terlambat!
Cegah lebih baik dari merawat!
Cegah sebelum terlambat!

Nak dapatkan untuk anda? 
Hubungi terus di 017-5836865
Linakhtar

Postage seluruh Malaysia, Singapore juga Brunei.

.
Moga TESTIMONIAL ini sangat membantu
.
Jom sihat.
.

Demi mak, apa saja yang terbaik. Itu la perasaan bila dah bergelar ibu dan juga anak kepada mak ayah sendiri kan.

Selagi mampu, buat lah yang terbaik. Sebab mereka mak ayah kita tiada gantinya walau bagaimana nangis darah sekali pun.

Setuju?

Kisah dikongsi kan ini juga membuka mata hati kita untuk menghargai setiap apa yang ada selagi kita mampu dan memberikan yang terbaik.

Jom ikut kisah ni dan tahniah untuk saya dan anda juga... kerana anda hargai apa yang tiada gantinya selepas mereka (mak ayah kita).
.
.

[KESIHATAN IBU SEMAKIN MENINGKAT SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEE]
.

Pada 1 September 2016 kami sekeluarga dilanda kebimbangan apa bila mak saya tidak sihat. Mak tiba-tiba jadi lemah sebelah badan sebelah kiri. Berjalan pun seret kakinya. Hati mana yang tak risau. Macam-macam benda difikirkan.
.

Pada keesokan hari adik bawa mak jumpa doktor. Alhamdulillah tidak serius. Mula-mulanya mak ada bagi tahu jari manis sebelah kirinya tak boleh dibengkok. Ingat biasa-biasa je lah. Rupanya dia melibatkan sarafnya melekat. Bila dah jumpa doktor jadi kita tahulah kan apa sebabnya.
.

Saya yang duduk di Gopeng ni bergegas pergi branch Ipoh pergi beli sebotol Vivix. Tak fikir lain dah. Nak mak sihat. Terus hantar kat mak. Disamping itu kami hantar mak berurut 3 hari berturut -turut untuk membetulkan urat-urat yang bermasalah.
.

Alhamdulillah selepas 2 minggu mak dah nampak cergas. Muka yang sebelum ni nampak mcm turun pipinya dah kembali asal balik dan yang seronok nya mak dapat pergi berjalan-jalan ke Pulau Pinang.
.

Selepas kejadian tu saya usaha untuk bagi mak konsisten minum Vivix. Alhamdulillah hari ini jari mak dah boleh lipat sepenuhnya tanpa sebarang pembedahan dan cucuk seperti yang disarankan doktor.
.

Hari ini mak punya muka merah pink je,ceria dan cergas. Mak ni pantang sihat suka lah dia berkemas di tepi rumah sambil membelai pokok-pokok bunganya.
.

Terima kasih Vivix, terima kasih Shaklee. Alhamdulillah. Semoga perkongsian ini banyak membantu anda dan saya juga.
.
Nak order dan dapatkan Vivix anda?

Hubungi saya terus

Linakhtar 867601
--> 017-5836865

Produk Shaklee boleh di pos seluruh Malaysia, Singapore dan Brunei.
.

.
Nak dapatkan PRODUK SHAKLEE? 
Jangan lupa cari saya.. dan teruskan apa yang terbaik untuk keluarga kita.
.
Testimonial pengguna Vivix Shaklee.

Vivix Shaklee antara produk terlaris masa kini dan rugi anda tak cuba.

Sekali amalkan PASTI AKAN BERULANG untuk terus anda amalkan.

Kenapa saya katakan begini.. Sebab anda pasti "jatuh cinta" akan kesannya... Sudah la jimat... berbaloi pula tu...

Hanya 1sudu teh sehari, kesannya sangat awesome. Tapi bila anda amalkan bila dah sakit pasti memerlukan masa untuk nampak kesannya.

Nak cuba? Sebotol hanya Rm475 (Sebelum GST) dan  bukan ahli. Anda nak jimat dan berbaloi bila mengamalkannya? Jadi ahli dan daftar bersama saya teruskan penjimatan anda.

Mamfaatnya? Klik Label "Manfaat Vivix" dan nanti saya akan kongsikan lagi... stay tune ^__^

Nak order? Hubungi
0175836865
Linakhtar

Pengedar Aktif Shaklee 867601

Postage SELURUH MALAYSIA, BRUNEI & SINGAPORE juga.


testimonial vivix

Sebelum ni kerap kebas-kebas tangan. Sekarang dan semoga selepas ini kebas tangan tidak akan berulang lagi. Bagaimana caranya? Betul ke lepas pengambilan Vivix Shaklee ni, ianya luar biasa dan terbaik sekali?
.
.
Dan... yang TERBAIK KAMI KONGSIKAN UNTUK SEMUA.
.
Testimonial Vivix -->

vivix shaklee


Memang buat hal VIVIX ni kan.. Nak kesan yang bagaimana? Anda tentukan.. nak sihat tanpa ubat? Sangat BOLEH!
.
.
Patut la ramai REPEAT ORDER sejak akhir-ahkir ni tau... baru disedari kesannya yang TERBAIK!!!
.
.
.
Kita SIHAT sedari dalaman terlebih dahulu, extranya adalah KECANTIKAN terserlah di luaran.. ++ AWET MUDA & BERTAMBAH SERI lagi uols...
.
Himpunan Testimonial bersama VIVIX yang TERBARU & PALING WIN!
.
Hubungi saya di talian untuk TEMPAHAN anda
.
Leader Linakhtar
0175836865

Postage seluruh Malaysia, Singapore dan Brunei juga.

Sedang mencari produk Shaklee? Saya Lina, Pengedar Shaklee 867601, aktif di seluruh Malaysia termasuk Singapore dan Brunei juga.

Bagaimana nak dapatkan PRODUK SHAKLEE untuk anda terus hubungi 017-5836865.

Jangan biarkan kesihatan anda terabai, sebaiknya biar CEGAH SEBELUM MERAWAT.


Sebenarnya ramai masih berkira akan kepentingan kesihatan ni kan... tapi bab kecantikan, baju mahal, tudung mahal pun pejam mata nak beli.

Sedarkan kita yang SIHAT ITU MAHAL, kenapa saya katakan begitu?

Sebab saya ada seorang pelanggan ni, lepas dia rasa produk ni dan dia akui pada awalnya dia kata mahal, tapi bila dia dah dapat KESAN SELEPAS PENGAMBILAN PRODUK SHAKLEE ni. Terus dia katakan pada saya, betul SIHAT ITU BERHARGA SANGAT-SANGAT.

Tak percaya? Anda cuba sakit dan anda tahu bagaimana rasanya. Apatah lagi bila sakit itu adalah KENCING MANIS, GOUT, DARAH TINGGI, KOLESTEROL, KANSER dan sebagainya. ..

Alhamdulillah semoga perkongsian ni dapat membantu dan menyedarkan kita betapa pentingnya JAGA KESIHATAN & CEGAH SEBELUM MERAWAT.
.


.
.
Nak order Vitamin Shaklee? 
Hubungi saya terus ditalian 017-5836865
Leader Linahktar 867601

Boleh pos seluruh Malaysia, Singapura juga Brunei
.
.
>>Testimonial di kongsi bersama<<
.
.
.