Betul ke KECANTIKAN wanita terserlah diusia 31tahun?

Terpanggil pula rasa nak tulis entry ni, tapi betul ke? Wanita bila dah masuk usia fasa 30an ni.. sememangnya akan lebih awet muda lagi? 40an pula? 

Yeke makin cantik dan kejelitaan itu terserlah?


Bukan ke sifat keibuaan itu lagi terserlah sebab anak-anak makin membesar dan kita lebih matang dalam mengurus rumahtangga, anak-anak, suami dan keluarga?

Tapi ramai yang akuinya dan berkata SETUJU!

Ehhh saya pun setuju juga la ni ek.. tapi, andai kat luaran je nak jelita.. dalaman kita nampak lebih tua dari usia bagaimana pula?

Apa yang korang perlukan untuk lebih dan nampak awet muda dalaman dan luaran? Dan paling penting SETANDING DENGAN DIRI ANDA?

Saya nak yang sebegini. Sihat, cantik dan awet muda dalaman dan luaran.. baru la mr.suami makin sayanggg ketat-ketat...

Anda nak cuba amalkan?
Hubungi saya ditalian 0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601


Haaa ini la yang saya maksudkan... 
.
Nak seperti dia? pasti terbaik yang kami kongsikan.
.
Bagaimana nak order? Hubungi saya di 017-5836865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...