Kisah anak hero ku yang kulit sensetif dan terjebak dengan Shaklee!

Alhamdulillah, sepetang bersama anak-anak, dan petang ni nak cerita sedikit bagaimana saya kenal makanan tambahan/ supplement Shaklee ni. Si hero ku ini la, dia juga la punca saya TERJEBAK dengan MAKANAN TAMBAHAN yang PERTAMA & TERAKHIR jenama SHAKLEE!

Tiada lainnya selepas ini... kenapa? 

Kisahnya bermula....

produk shaklee

Mula lepas bersalin.. dah tentu antara kerisauan ibu-ibu adalah SUSU DROP @ KURANG kan.. masa tu ilmu #penyusansusuibu pun kurang... tapi lepas kenal PRODUK SHAKLEE yang awalnya saya kenali SET PENYUSUAN Shaklee, semakin banyak ilmu saya perolehi.. kawan2 yang positive lagi ramai... 

Alhamdulillah.. rezeki anak-anak kan... siapa nak nafikan... 

Si abg ni kulitnya sangat sensetif... kita sekali je kena campak @chikenpox kan... dia ni.. sampai 3x.. dari yang kecil2... sampai la.. yang besar.  
.
Lagi dengan doktor sahkan #eczema masa tu... ubat? Sebakul tiap kali appoitment... tapi saya tak bagi.. .sbb as ibu bapa kita kenali anak2 kita terlebih dahulu kan.. VITAMIN ni banyak membantu masalah kesihatan dan kulit si abg ni.. now dia sendiri akan ingatkan if ibu dia tak bagi dalam sehari.. .
.
Alhamdulillah.. konsisten apa yg kita percaya... PASTI KESANNYA PUN PUAS HATI.
.
Hero ni la juga buat ibu terpaksa berhenti kerja dan buat full time bizshaklee ni yang mana.. masa kita adalah masa mereka juga... Alhamdulillah... suami pun gembira dengan keputusan ku masa tu.. sebab dia nak isteri dia no ada kat umah masa dia off  juga..bersama anak2...
.
Apapun... PERCAYA dengan apa kita buat... InshaAllah.. kesihatan anak-anak ini penting... sebab tu saya percaya apa yang terbaik untuk mereka... duit boleh di cari.. tapi masa bersama mereka dan kesihatan meraka adalah keutamaan kami suami isteri...
.
anak kulit sensetif

Perkongsian ni saya akan kongsi lagi, tak semua kita boleh mulakan sesuatu yang luar biasa, tapi kita ada peluang untuk bersama anak-anak kita yang mana masa bersama mereka ini tak akan berulang. Anak-anak cepat sangat membesarkan.
.
.
Anda nak cuba produk Shaklee untuk anak-anak? Anda juga dan keluarga?
.
Hubungi saya di talian --> 0175836865 {Linakhtar}
.

#shakleekulim
#shakleemalaysia
#shakleeeffects
#pengedarshaklee

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...