Jangan kedekut buat pelaburan kesihatan untuk anak-anak kita!

Sebenarnya kisah ni dari pengalaman saya sendiri, ada suatu masa tu suami kerja luar beberapa hari. Dan masa tu juga anak-anak demam serentak. 

Mau panik saya di buatnya, sudahlah keluarga jauh-jauh. Nak harapkan siapa selain kita ni sebagai ibu yang sememannya 24jam dengan anak-anak.


Malam demam tu sememangnya saya tak tidur. Esoknya saya bawa anak-anak ke klinik ibu da anak sebab awal pagi klinik yang berdekatan tak buka lagi. Sekali ceh suhu badan, 39'c mau terus Doktor dan nurse masukan "ubat bontot". Meraung kedua anak ni saya kena handle. Sedihnya masa tu suami tak boleh balik sebab bertugas di luar kawasan.

Hanya Allah SWT je yang tahu perasaan saya masa tu, anak sulung bila demam memang tersangat manja..
Dan saya bernasib baik sebab ada nurse yang prihatin dan tolong saya lap-lap kan badan anak-anak saya. Lepas je tu, nurse sendiri bagitahu, andai ada pilihan lain, buat la PELABURAN KESIHATAN kat anak-anak. Jangan terlalu mengharapkan "UBAT FREE" ni yang mana bula berkesan lama. Hanya untuk meredakan beberapa seketika. Bila masa boleh demam dan selsema dan batuk lagi..

Tak salah nak jumpa doktor, tapi maksud nurse adalah ke klinik yang terbaik dan berikan anak-anak MAKANAN TAMBAHAN untuk kuatkan imun anak-anak kita sedari mereka sihat lagi.
Jangan tunggu anak-anak sakit baru nak mencari MAKANAN TAMBAHAN atau ubat nak merawat.
Dan saya setuju dengan nurse tersebut.. Sampai sekarang, anak-anak saya berikan makanan tambahan sedari mereka sihat ni. Andai demam, batuk dan selsema saya pantau sedari hari pertama hingga seminggu.

Alhamdulillah... ianya sangat membantu.

Antara yang saya berikan kepada anak-anak adalah

MEALSHAKE
OMEGA GUARD
VITAMIN C CHEW 
NUTRIFERON
Selain saya standby kan CREAM HERBABLAND, BASIC-H untuk mandian dan kelegaan bila mana suhu badan mereka naik di waktu malam.

Alhamdulillah.. ianya sangat membantu.

Duit kita boleh cari, tapi keluarga?anak-anak? Mak ayah?
Pasti kita tak nak menyesal kan?
.
.
Apa yang anda perlu buat? Tempah untuk PELABURAN ANAK-ANAK & KELUARGA terus hari ini di -->
Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar 
017-5836865
Postage seluruh Malaysia, Singapore juga Brunei.
Jangan TERLAMBAT!!! 
#testimonial  1

#testimonial 2


Ini adalah hero saya.. antara yang dia amalkan sampai ke hari ini... 


Order untuk anda? hubungi saya di 0175836865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...