Bagaimana nak tangani stress anda?

How to handle our stress? Cewaaaaaa... .speking london uols. Okey, bagaimana nak tangani stress anda?korang boleh kongsikan juga cara korang di sini tau.. 
.
Stress ni NORMAL! 
Yang tak normalnya bila anda tak hadapi stress!
.
Agree?

Hidup ni tak stress tak da la cabarannya.. kan... TAPI KITA KENA LA PANDAI TANGANI STRESS ni... 
.
Jangan di layan sangat... nak fikir positif sentiasa pun tak la juga... tapi kita hadapi dengan tenang.. ingat semua orang ada masalah dan tekanannya... bukan kita je kan... 
.
So SENYUM antara terapi paling senang.. dan... 
Saya suka p telan #bComplex up dose 2 or 3biji sekali telan.. hahahaha... 


Kenapa? Sebab ianya buat saya rasa tenang.. dan bila cukup nutrisi dalam badan kita... stress ni tak la selalu melekat kat kita... ada pun akan LET IT GO je...
->  mana boleh kita selesaikan.. kita selesaikan.. mana yang diluar kemampuan kita, kita cari teman nak luahkan.. 1st saya mengadu pada Dia, lepas tu (saya akan cari mr.suami saya dulu) then my superbduper upline untuk tanyakan pendapat...

In shaa Allah hati kita akan tenang dan stress tu akan berlalu ... jangan lari dari stress.. kita hadapinya dengan tenang dan cool.. ..
.
Semua pasti ada hikmahnya kan... 
.
Nak cuba cara yang saya syorkan... 
Hubungi saya di 0175836865 
.
Pengedar Shaklee 867601
www.mommylina.blogspot.com 
.
#tsunamishaklee #team6 
#shakleekulim #shakleekedah 
#shakleemalaysia #produkshaklee 
#positive #smile #liveamazing

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...