Selamat Hari Raya AIDILADHA - Salah satu IMPIAN Saya -

Pagi yang mulia ini, terdetik di hati.. seronoknya bila saya juga bersama jemaah di rumah Allah di sana, meraikan dan merasai suasana lebaran AidilAhda kan... Mesti seronok menjadi tetamu Allah di sana dalam suasana yang cukup tenang dan bahagia...

Insyaallah, kita merancang .. Dia sebaik-baik penentu perancangan kitakan...

Semoga tahun hadapan saya juga ke sana bersama suami dan anak-anak untuk ibadah Umrah terlebih dahulu.. mencari dan mengenali dan mendekati dengan lebih dekat kepada Dia...

Semua ada IMPIAN, termasuk lah saya juga... dan impian itu pasti bukan angan-angan, bila kawan-kawan saya boleh di katakan team kami.. dah pergi secara PERCUMA dan TAJAAN dari Syarikat MLM Shaklee ini.. Apa yang pasti.. saya nak ke sana bersama keluarga saya...

Bak kata suami, kita ada niat.. Insyaallah Allah pasti akan tolong capai niat kita itu... saya pasti, akan menjadi tetamu Dia, suatu hari nanti...

Insyaallah...


Bekerja sekeras mana, tanpa niat ianya akan menjadi sia-sia... Syukur saya di temukan bersama team yang hebat dan kami punyai matlamat yang satu dan saling membantu berkongsi ilmu juga membantu orang lain.

Kita doakan bersama ye kawan-kawan... moga Allah mendengar dan niat kita semua termakbul... amin...

Salam AidilAdha 2015 - Seikhlas Hati dari saya & mohon ampun dan maaf -

Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...