Cinch Shake - Sarapan pagi paling cepat dan menyegarkan.

Assalamualaikum salam Jumaat dan morning semua..

Dah sarapan? bagaimana dengan sarapan pagi korang?

pengedar shaklee kulim

Nasi lemak?
Roti canai?
Ke nasi dagang?

Sebagai surirumah penuh masa ni, saya suka siapkan sarapan mengikut citarasa anak-anak dan suami... dna pertama sekali, sarapan saya kena la yang ini..

Cinch Shake ni membantu saya kekalkan kepejalan otot (bukan yang nak kurus je tau nak pejalkan otot) dan memastikan saya sentiasa kenyang dan selesa dengan Cinch® Shake Mix yang sungguh lazat dan berkhasiat tatkala ynag korang nak menurunkan berat badan sangat sesuai lahhh... Sebabnya...

1. Padat dengan protein agar anda sentiasa berasa kenyang dan selesa
2. Tinggi serat, iaitu enam gram bagi setiap sajian

pengedar shaklee kulim
Wajib saya sarapan terlebih dahulu, sebelum saya sediakan sarapan dan buat kerja-kerja rumah as usual...

Kenapa saya pilih ini? salah satu ianya mengenyangkan... san lagi.. ESP saya dah ambil seawal tengah malam tadi... haaa.. hebat tak kerja surirumah ni?

Nak follow cara saya bekerja dan ada income sendiri sedari rumah? dalam masa sama anak-anak pun saya yang handle... seronok tau.. sekali ni je masa kita dengan anak-anak.. bila dorng dah membesar.. tak merasa dah macam suasana sebegini... sebab tu saya sanggup abaikan kata-kata orang JANGAN BERHENTI kerja.. nanti tiada income.. tapi bagi saya.. REZEKI ni ALLAH SWT ynag pegang.. bukan manusia.. .dan now.. Dia juga adalah BOSS no.1 saya...

Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 
 
Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 


2 comments:

  1. Replies
    1. cikpuan @Nurzakiah meh la rasai penangan ni pula... (email saya kedaivitaminlina@gmail.com / 017-5836865 )

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...