Bagaimana nak buat pesanan dan pembayaran dengan saya?

Untuk pertanyaan korang nak membuat pesanan dan pembelian setiap produk yang kawan-kawan nak kan... kat sini korang boleh terus buat pesanan dan pembayaran secara atas talian -;


No.Akaun
7604360013
(Halinah Saharom)

 1574-0112-1810
(Halinah Saharom)

Mahukan pembelian bijak dan harga ISTEMEWA anda? Terus saja cari saya di sini dan setiap tranksasi haruslah terus beserta BUKTI dan EMAIL ke
kedaivitaminlina@gmail.com / 
hubungi saya di talian 
017-5836865 (Puan Lina)
 =======================================

Dan PESANAN anda akan terus di proses bila bukti pembayaran dan email telah di sahkan.. 
Caj Penghantaran dikenakan adalah seperti berikut :-

1/ Semenanjung RM10.00 
2/ Sabah & Serawak RM20.00

Tak kira banyak mana order anda CAJ penghantaran hanya itu sahaja di kenakan... 

Nak lagi berbaloi dan jimat setiap pembelian anda?
Terus cari saya untuk terangkan untuk anda dan segala penjadualan dan cara pemakanan akan saya terangkan melalui talian / sms bila barang anda terima. 

Sedia untuk menjaga kesihatan lebih baik? anda tentukan... 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...