5 Barang Penting & Wajib di bawa ke Labour Room!

Salam hujung minggu untuk semua, ada tak pembaca sini yang sedang menanti hari nak bersalin? Bagaimana persiapan korang?

persiapan barang bersalin

Mesti korang tak sabar nak melihat si manja korang kan... Alhamdulillah...

Tahniah...

Tapi sebelum tu, 5 Barang PENTING & WAJIB di bawa ke labour room ni jangan lupa pula ye...

Antaranya...

set bersalin shaklee
Barang-barang lain, seperti mandian, baju persalinan masa nak kuar ward dan beberapa helai baju baby juga pempes letakkan di beg kedua.

Senang nak bezakan beg ke ward dan beg untuk bawa ke labour room kan...

Ni antara pengalaman saya juga, insyaallah bila kita dah ada check list, sangat mudah kita nak ingat apa lagi yang kurang dan di perlukan... Tapi kalu bersalin seawal subuh, tak payah bawa bebanyak.. sebabnya bila baby korang dah kencing dan berak, boleh je kuar ward.. tak perlu semalaman dah kat ward..

Happy sharing mommies to be semua...

Dan, bila bertanya tentang SET BERSALIN & BERPANTANG? semua ada kat sini.. saya anak kedua ni 100% pantang sendiri dengan suami.. Alhamdulillah.. sangat puas hati dan segar juga fresh je...

Bagaimana nak dapatkan SET ni? Cari saya kat sini...mommylina sedia membantu...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com


4 comments:

  1. saya rasa barang2 yang disenaraikan ni untuk bersalin di hospital government kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya bersalin goverment je, Alhamdulillah, Hospital Kulim keduanya.. sangat baik dan mesra.. dan ini juga pesanan yang di pesan masa saya last chech-up..

      Delete
  2. sebab saya dulu tak ada bawak barang2 ni masuk labour room.. saya just bawak kurma (sumber tenaga) & air kosong sebotol..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...