Kelebihan AIR KELAPA MUDA untuk para ibu yang sedang hamil

Info malam ni dengan kelebihan AIR KELAPA MUDA untuk para ibu yang sedang hamil pada peringkat akhir sebelum bersalin...

set hamil shaklee

Untuk para ibu yang menunggu saat nak bersalin... Kenapa AIR KELAPA MUDA ni sangat baik?

AIR KELAPA MUDA baik untuk ibu mengandung terutamanya pada trimester ketiga.

Air kelapa muda adalah cairan yang kaya akan kandungan kalsium, kalium, elektrolit, klorida, magnesium, riboflavin (vitamin B), dan juga sodium.

Sebagai isotonik alami yang kaya mineral dan memiliki elektrolit cair yang sama dengan kandungan cairan di dalam tubuh, air kelapa muda sangat berguna untuk menghindari dehidrasi dan sangat cepat untuk memulihkan stamina.

Ia mengandungi pelbagai zat yang membantu menjaga kesihatan ibu yang sedang hamil dan secara tidak langsung membantu tumbesaran bayi dengan baik.

Tapi PERINGATAN untuk para ibu di awal kehamilan.. jangan minum anda rahim tak kuat tau... dan untuk yang sedang merancang kehamilan juga...

=======================================
Dan SET utuk persediaan sebelum bersalin, bersalin dan masa berpantang ni sangat penting.. bagi saya.. yang sedari anak pertama sangat rugi tak jaga badan ni tau.. mau tak nye.. anak kuning secara langsung selama 30hari saya tak makan apa pun set pantang.. jamu tu segala bagai.. sebabnya? tak nak ada effect pada kesihatan bayi ynag sedang dalam pemeriksaan unutk masalah kuning yang sangat lambat...

Tapi, Alhamdulillah.. untuk anak kedua saya bermula dari hamil sampai la sekarang.. SET SHAKLEE ni saya amalkan dan ynag paling bestnya... kuning si adik ni pun dalam 8hari je Jap je kan..dan penjagaan dalaman pun sangat puas hati dengan SET PANTANG Shaklee yang saya katakan sangat awesome...

Tak perlu risau saat boleh ke tak amalkan masa bayi dalam (pemeriksaan kuning) sebabnya.. ianya membantu ibu dan bayi juga untuk terus sihat dan ceria...

Nak cuba SET PANTANG untuk anda rasai perubahan yang saya maksudkan ? terus dapatkan dari saya untuk anda dan konsultasi serta jadual pengambilan saya akan terangkan secara terus...

Cari saya;

Puan Lina
017-5836865 
Pengedar Shaklee Kulim, 1Malaysia dan Brunei
SidPRO anda 867601


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...