6 Antara Kepentingan B-COMPLEX Untuk Kita SEMUA!

Assalamualaikum dan semalat pagi...

Pagi ni nak kongsikan betapa pentingnya B-COMPLEX ni pada kita semua bukan pada mereka yang sedang merancang nak hamil, mereka yang sedang hamil ataupun seang berpantang je tau.. malah B-COMPLEX ni terlalu banyak kelebihannya pada semua orang termasuklah pada suami kita juga tau..
sihat bersama produk shaklee
Siapa kata B-Complex ni untuk wanita je? oww ye la mementang la B = BEAUTY ek? so wanita  je la sebab wanita sinomim dengna CANTIK la yee...

Salah tu.. Jangan nak fikir cantik je tau.. banyak lagi kelebihan B-COMPLEX ni.. Kecik-kecik cili padi tau.. sangat berguna dan sangat memberi kesan pada semua yang mengamalkannya tau..

6 Antara Kepentingan B-Complex ni adalah, Jom kita kongsikan ek...

1) Mengurangkan risiko katarak. Katarak ni bila terjadi selaput dalam mata & mengganggu pengelihatan.
2) Untuk kesihatan dan kecantikan kulit dan rambut
3) Menguatkan imuniti tubuh dengan membantu menjaga sel darah putih.
4) Vitamin anti stress
5) Membantu metabolisma badan terutama hemosystin dan mengurangkan risiko sakit jantung.
6) Menjaga kesihatan tiroid

Ada ke orang cakap B-Complex ni boleh mengemukkan? saya makan sedari 2011 dari anak sulung saya sampai la anak kedua saya ni..berat makin turun adalah..dari 61kg lepas bersalin anak ke-dua saya.. lepas tu sekarang ni 43kg je lagi?

Tu ke menggemukkan atau membantu penjagaan badan kita kepada yang lebih baik?

Dan sebenarnya B Complex adalah vitamin yg agak 'panas' jadi sememangnya kena minum air banyak-banyak tau (2-3L sehari). Makan vitamin ni sebenarnya kena minum banyak.

Kalau tak minum air nanti kita akan rasa lapar sebab otak kita terima isyarat "lapar" bila sel badan kita perlukan air. itu yg asyik nak makan je. Jadi, kena MINUM AIR, jangan makan banyak-banyak pula ye.. Sebab kalu makan tu ynag korang cakap B Complex ni buat gemuk.. sebenarnya korang sendiri yang jadikan badan korang gemuk kan...

 Jadinya pilihan korang amcam? Nak sihat dan cantik atau pun tak? saya NAK CANTIK & SIHAT, Sebabnya B_Complex ni adalah salah satu vitamin favorit saya juga  dan antara yang wajib ambil tau. Harga? Murah je satu botol boleh tahan 4 bulan..

Nak tahu lebih lanjut akan harga dan guide korang cara pengambilan? siapa customer saya akan saya UTAMAKAN sebab korang percaya apa yang korang amalkan adalah yang terbaik untuk korang juga kan..

Cari saya;
Puan Lina a.k.a mommylina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia termasuk Brunei
SIDPro anda 867601
Tersu hubungi saya di 017.583.6865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...