Terima Kasih Ya Allah

Assalamualaikum... dan selamat pagi semua... Allahuakhbar... hari ni genap setahun my little princess... Tahun lepas masa ni juga saya selamat bersalin...


Dan jam ni juga my little princess menunggu 1jam ayah patah balik nak hantar baju sebab pada masa awal sebelum subuh, nurse cakap nak cek in ward dulu sebab belum ada bukaan... Tapi kuasa Allah kan..tiada siapa boleh menyangkal...

Alhamdulillah.. masa dengarazan subuh pada 28hb3 2014; dalam hati saya berkata... Ya Allah, permudahkan la urusan saya kali ni.. dan saya bersalin sebaik waktu ni.. di pagi Jumaat yang indah..

Baby shaklee

Sesungguhnya dia maha mendengar lagi maha mengetahui segala perancangan dariNya... saya bersalin sebaik suami patah balik ke rumah untuk lelapkan mata dia jap sebab sedari kul 4.30am temankan saya...

Allahuakhbar.... Terima kasih Ya Allah... dan specialnya... di bulan yang sama bulanMarch tahun lepas adalah PROMOSI ESP; sekarang masa ni juga adalah PROMOSI ESP.... kebetulan atau memang rezeki adalah kuasa Allah SWT....

Ya Allah.. terima kasih memberi peluang untuk saya menjadi ibu kepada anak2 hero dan heroin saya...semoga saya bertahan hingga melihat mereka ni berjaya dunia dan akhirat... nak mereka utamakan agama terlebih dahulu... didikan agama dunia dan akhirat... dan melihat mereka bahagia bersama keluarga bersama bila masa itu kami semua masih di bumi Mu ini Ya Allah....

 Terima kasih segalanya....

 Love more n more sharing wif mommylina

Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia (867601)
017-5836865 (boleh hubungi saya untuk membantu anda).
email (kedaivitaminlina@gmail.com)









No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...