Penyelesaian Masalah Dengan ESP SHAKLEE

Tengahari ni nak buat apa ek? Masak pun kenyang lagi pekena ESP SHAKLEE pagi tadi... nak masak bertiga je dengan anak-anak ni tak berapa "selera" nak masak...

Salah satu RAHSIA badan saya maintain 45kg walaupun dah anak dua ni tau... 

Opsss... nak cerita lain pula..bukan kurus yang nak di ceritakan... tapi nak kongsikan pengalaman juga.. sebenarnya badan saya sememangnya kurus da..tapi sedari bujang sampai kawin 2010 dulu tak habis2 dengan masalah JERAWAT, BEKAS JERAWAT, MUKA BERMINYAK apatah lagi TONA KULIT TAK SEKATA.... haaa ni semua la buat saya asyik tukar-tukar produk muka je tau.. bila di fikirkan balik... serius MEMBAZIR tau...

Tapi sejak kenal ESP, sedar-sedar semua masalah saya SELESAI... haaa ni nak di pendekkan cerita la.. kalu cerita panjang lagi mau bosan kawan2 nak baca... tapi tak pa... saya kongsikan TESTIMONIAL kawan kita lagi ni tau... sangat teruja dengan perubahan dorang ni  

Esp Shaklee terlajak laris

Testimonial ESP SHAKLEE
 Haaa... berminat dapatkan terus tau; terus cari..


Love sharing mommylina
Pengedar Shaklee Kulim (867601)
Urusan postage 1Malaysia & Brunei








No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...