Testimonial Dapat Atasi MASALAH JERAWAT!

Fuh! berpeluh-peluh ni nak story yang berita seronok dapat selesaikan masalah orang yang berjerawat halus dan tumbuh ikut dan je, sememangnya merimaskan betul tak?

Dan masalah jerawat ni, saya juga sedari remaja juga alami. Tapi tetiba bila menyusukan anak, automatik JERAWAT tak timbul-timbul dah.. haha.. ok sambung ceirta kawan ni...

Mulanya kawan ni tak perasan yang jerawat dia dah tak da, tapi bila bila lelama.. Eh.. orang lain pula tergus muka makin seri-seri... waaa.. mau tak kembang semangkuk kan...

vitamin e shaklee

Alhamdulillah, selain dapat atasi masalah kulit ni, banyak vitamin Shaklee yang sangat membantu dari segi kesihatan dan kegimbaraan orang lain juga tau... 

Antaranya; 

testimonial set kecantikan shaklee

Alhamdulillah, membantu orang lain gembira adalah tujuan saya juga.. orang lain gembira saya juga gembira.

Kadang-kala kita tak sedar yang rasai perubahan itu, tetapi orang lain pasti merasai dan melihata perubahan itu andai kita amalkan seikhlas hati kita dan kita niatkan untuk amalkan sesuatu tu untuk kesihatan dan kecantikan kita sendiri dan dah tentu-tentu kalu dah kawin ni untuk suami kan... Insyaallah...

Saya sedia membantu lebih ramai lagi yang nak bantu diri sendiri... 

Berminat dan tahu lebih tentang ini? 

Jangan segan silu --> Cari saya
Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.



1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...