Resolusi 2015 Saya???

Setiap kali akhir tahun dan awal tahun pasti kita ada impian dan azam serta target untuk di kecapi bukan? Contohnya resolusi kita apa setiap tahun? dan untuk resolusi 2015 saya dan anda pula bagaimana? apa ynag kita mahu sepanjang tahun ni berjalan dengan sempurna? baik serta lancar mengikut apa yang kita kehendaki? atau resolusi tu hanya di awal tahun dan hari-hari seterusnya? menyepi? tanpa sebab?

resolusi 2015

Bagi saya, tahun ni tersangat banyak perlu saya buat... dan yang paling saya nak dan akan terus terpahat di hati saya adalah... apa yang saya lakukan setiap hari adalah .................

Kerana ALLAH S.W.T 
dan 
YAKIN dengan ALLAH S.W.T

Insyaallah, kita buat dan sentiasa mengutamakan DIA.. segalanya pasti menjadi tenang.. lancar dan bersemangat setiap hari.. bila kita gelisah.. marah.. tak tenang.. cari lah AL-QURAN dan dengar lah setiap "lirik-lirik" yang terdapat dalam bacaan Al-Quran yang penuh dengan rahsia ALLAH S.W.T

Semoga apa yang kita rancangkan pada tahun 2015 ini menjadi lebih baik dan berjalan dengan tenang dan dapat mencapai secara keseluruhannya.. amin... 

Begitu juga dengan 101 impian saya bermula dari 01.01.2015 yang lepas... 

Alhamdulillah.... Terima Kasih ... Ya Allah...

Sayang 
mommylina 2015

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...