Mencari Vitamin Terbaik Di Kulim?

Alhamdulillah, perkongsian lagi di petang hari ni..

Orang lain sibuk bercuti bersama keluarga, saya dan kedai saya sentiasa beroperasi 24jam, bezanya saya melayan anak-anak juga dan sentiasa bersama keluarga kesayangan saya ni.

Tapi tempahan anda di waktu-waktu yang kita janjikan, insyaallah akan di segerakan.. Tempahan dan pertanyaan akan di balas mengikut masa kita semua...

pengedar shaklee kulim

Jika anda yang sedang bercuti di kulim, atau menetap di kawasa Kulim, dan mahukan vitamin Shaklee ni terus kepada anda, saya tiada masalah.. Cuma kita set kan "pertemuan" kita (appointment) terlebih dahulu bagi memudahkan kedua belah pihak kan...

Dan untuk anda yang berminat untuk menjadi ahli dan terus dapatkan HARGA JIMAT terus kepada anda juga, tiada masalah.. Terus je hubungi saya untuk kita aturkan pertemuan  dan temujanji kita....

Saya juga nak membantu anda lebih mendekati dan kenali produk Shaklee lebih dekat kepada anda, sangat-sangat saya alu-alukan untuk terus text saya bagi membantu anda secara dekat... Insyaallah..

Seperti hasrat Shaklee, begitu juga niat saya untuk terus membantu dan membantu...

"Shaklee berhasrat untuk mendekati dan mempertingkatkan kehidupan mereka yang kurang bernasib baik di samping menyebarkan kesedaran dalam kalangan masyarakat mengenai pentingnya keharmonian persekitaran dan kehidupan yang sihat."

Untuk sebarang pertanyaan lanjut boleh terus cari saya di sini...

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

COD Di Kulim dan Pos Seluruh Malaysia, Brunei dan Luar Negara juga...

Salam sayang untuk semua
mommylina

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...