Aku Di Sini!

Di sini adalah tempat saya untuk mencerotkan pelbagai cerita dan kisah tentnag apa yang saya suka kongsikan.. Tempat ni adalah ruangan untuk saya terus berkongsi kebaikan dan terus menyampaika sesuatu yang memberi manfaat kepada semua...

pengedar shaklee kulim

Dan sini juga adalah tempat saya menambah kenalan baru serta mempelajari pelbagai ilmu dan kisah-kisah menarik dari kenkawan bloger saya...

Dulu, saya adalah seorang yang tak reti nak berblog, apatah lagi blogwalking ni.. Tapi bila minat ni melebih segalanya... masa tu terus ada untuk saya menceritakan pelbagai kisah dan ilmu...

Takkan kita ni tak reti langsung kan.. .sedangkan anak-anak muda seusia 15tahun dah pandai berblogwalking dan berblog... apatah lagi kita ni. yang dah lepas belajar, masuk keluar U dan kini bergelar ibu kepada anak-anak kitakan... .

Alhamdulillah... AKU DI SINI untuk menceritakan kisah-kisah semalam.. hari ni dan seterusnya... untuk membawa lebih ramai lagi menjaga kesihatan juga untuk menambah kenalan.. dan yang paling menarik.. saya pandai buat KEK COKLAT dari blog .. Haaa magic kan blog ni..boleh pula kita jadi chef untuk keluarga kita....

Mahu tahu tentang Shaklee? Masalah Penyusuan Susu Ibu? Masalah Jerawat? pernah alami satu keadaan sakit balpalsy dan kesihatan? adalah pengalaman saya sendiri... dan selebih nya saya rasai bila mengamalkan secara konsisten akan vitamin ni, dah usia semakin bertambah.. makanya... vitamin tambahan sangat di perlukan dalam badan kita ni...

Saya di sini untuk membantu anda!

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

1 comment:

  1. salam kenalan
    saya ziarah sini
    #256
    http://www.coretanhatiibu.com

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...