Penantian Berakhir Bila Isteri Mengatakan kepada Suami, Saya HAMIL!!!

Alhamdulillah... Penantian berakhir bila isteri mengatakan kepada suami, saya HAMIL!!! Berapa tahun punya penantian.. Akhirnya, berhasil bila mana berusaha dan tak pernah merasa putus asa adalah satu anugerah paling besar dariNya.. 

set kehamilan shaklee
Sesungguhnya perkhabaran ni amat bermakna sangat unutk semua pasangan selepas berkahwin.. apatah lagi yang berkahwin di lewat usia pasti menanti saat-saat penuh kegembiraan ni... Dan sesungguhnya JANJI dari ALLAH S.W.T itu PASTI!

Diceritakan dalam al-Quran: Ia berkata, “Wahai Tuhanku, sesungguhnya tulangku telah lemah dan kepalaku telah dipenuhi uban dan aku belum pernah kecewa dalam berdoa kepada Engkau wahai Tuhanku. Sesungguhnya aku khuatir terhadap orang yang akan menggantikan sepeninggalanku, sedang isteriku adalah seorang yang mandul. Kerana itu anugerahkanlah aku dari sisi Engkau seorang putera, yang akan mewarisi aku dan mewarisi sebahagian keluarga Yaakub dan jadikanlah ia wahai Tuhanku, seorang yang diredhai.”

Tiada yang mustahil dari DIA yang maha pemberi, maha mengasihani dan maha berkuasa lagi maha Esa..segala apa yang kita mohon kena la bersungguh-sungguh.. dan tiada siapa yang mampu memberi apa yang kita impikan melainkan dengan izin dariNya....

set kesuburan shaklee

Sesungguhnya hanya pada Dia yang maha mengetahui segalanya.. Tiada keraguan atas segala perancangan dariNya... Yang penting kita berusaha sebaik yang boleh.. dan jangan sesekali merasa putus asa dan saling menyalahkan sesama pasangan... 

Pada Dia kita mengadu.. pada Dia juga kita berserah... Jangan mudah berserah.. tapi berusaha lah sebaik dan yang terbaik.. bukan hanya berharap isteri berusaha sensorang.. tapi suami isteri perlu berusaha bersama... dapatkan nasihat doktor, buat pemeriksaan dan amalkan cara pemakanan yang sihat serta menjaga kesihatan dalaman serta luaran... dan juga pengambilan makanan tambahan yang boleh membantu untuk kesuburan juga...

Semoga perkongsian saya ni boleh membantu pasangan yang sedang merancang untuk HAMIL dan saya juga sedia membantu bagi anda yang nak dapatkan makanan tambahan untuk menbantu kesuburan suami isteri.. Semoga anda juga berjaya seperti mereka yang berjaya setelah berusaha dengan yakin.. 



Dan anda boleh je cari saya di sini untuk bantuan dan dapatkam ebook serta tips untuk membantu anda!

Jom kita amalkan hidup sihat..dan saya sedia membantu anda

Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...