Lelaki Mudah Di Serang Sakit JANTUNG!

Baru-baru ada ke kelas nutrisi.. masa tu saya, dan dengan biz partner saya juga ke bengkel nutrisi Shaklee... Dan info terbaru saya dapat tahu adalah LELAKI MUDAH DI SERANG SAKIT JANTUNG! Rugi tau tak ajak suami sekali dengan bengkel nutrisi ni...banyak kaitannya dengan suami dna lelaki...


Ini realiti dan kenyataan tau.. bukaan rekaan... ingat tak, pelakon-pelakon lelaki ynag popular.. tak perlulah saya mention ye... mereka meninggal kerana SAKIT JANTUNG dan perkaitannya juga..betul tak?

Dan kenyataan lagi.. 1 daripada 3 kematian di MALAYSIA adalah disebabkan oleh SAKIT JANTUNG!!

kolesterol punca sakit jantung
Tapi wanita jangan pula ambil mudah ye...sila jaga juga sebelum terkena... dan.. kenapa LELAKI mudah di serang sakit jantung? salah satunya adalah MEROKOK! , KETURUNAN, FAKTOR KESIHATAN...

Betulkan, lelaki kebanyakkannya tak nak makan untuk kesihatan.. bila dah sakit pun masih mengelat..ni antara runggutan isteri-isteri yang membeli vitamin untuk diri mereka, tapi bila di tanya..

 "Puan, tak belikan untuk suami sekali.. apa yang puan ambil ni boleh kongsi dengan suami juga..". 

JAWAPAN yang banyak saya terima adalah..

"Suami saya tak suka makan vitamin-vitamin ni... / suami saya tak nak la.. / suami saya kata dia sihat la..kuat la.. "... 

Sayang tau... wahai lelaki.. dan suami.. sila pastikan anda menjaga kesihatan sedari sekarang.. isteri anda sangat sayangkan anda...

Paling kurang sekali pun..ada amalkan antara ni.. untuk menjaga kesihatan anda..terutamannya menjaga jantung dan atasi serta elakkan dari masalah prostat berlaku....

omega shaklee
Sayangi diri anda dengan MENCEGAH lebih baik dari MERAWAT

coqhealth shaklee
Sayangi orang-orang di sekeliling kita... Jagai JANTUNG kita semua
Suami dan lelaki..sila jaga kesihatan..juga wanita dan isteri... sakit ni kita tak minta.. ianya datang tanpa kita sendiri sedari.. kita mencegah lebih biak dari merawat dan dari tak buat apa-apa sehingga menyebabkan apa yang anda tak minta dan tak inginkan berlaku...

Saya sayang suami saya..sebab tu saya 'paksa" tau dia amalkan..sekurang-kurang nya salah satu ni.. tiap malam saya akan ingatkan dia.. dan kerapnya saya pasti suapkan dia dengan vitamin-vitamin kesihatan ini...

Cara anda untuk menjaga kesihatan bersama pula? Dapatkan sesuatu untuk anda dan keluarga anda di-->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...