Testimonial :- Rahsia kecantikan sedari dalaman bukan luaran kini TERBUKTI berkesan

Alhamdulillah.. pagi ni bersiaran dan update blog kesayangan mommylina lagi.. dan sudah semestinya mommylina sukakan kecantikan dan kesihatan.. siapa yang nak sihat dan cantik sila baca setiap entry yang mommylina update tau... 

Pagi ni nak bercerita tentang RAHSIA kecantikan sedari dalaman bukan luaran semata-mata kini TERBUKTI berkesan dan di akui ramai... Untuk menjaga kesihatan dan kecantikan, ianya bukan dari luaran semata-mata.. Tapi sedari dalaman kita yang utama.. nak sihat kena jaga usus dna perut kita..serta atasi masalah pembuangan kita... kalu ni bermasalah.. PASTI luaran juga kelihatan bermasalah.. percaya atau tak..korang cuba rasai sendiri.. .kalu anda tak membuang dalam sehari mesti korang rasa perut sebu..perut tak sedap..badan rasa berat.. apatah lagi perut kan.. macam membuncit je.. OH NOOO...

collagen powder shaklee

Dan siapa nak cantik dan sihat seperti ibu muda ni? anak 3 uols. TAPI umur bukan penghalang tau.. Umur tu angka je.. tapi kalu luaran dah secantik ni.. apatah lagi dalaman.. pasti tip top.. dan yang paling best adalah pujian dari suami tercinta... betul tak?

Selain tu....


Bagaimana pula kesan yang ni? pasti anda pernah mengalami seperti ni kan.. sama seperti saya dahulu masa saya tak sihat dan "terpaksa" amalkan ubat steriod untuk penyembuhan sakit yang saya alami.. Tapi yang paling teruk saya alami adalah jerawat naik bagai cendawan tumbuh lepas hujan tu... sangat-2 banyak..da ada kenkawan tegur..dan kenalan baru pun tak perasan saya..sebabkan masalah jerawat... sangat terus.. .dan Alhamdulillah.. apa yang saya amalkan menjadi sejarah bagi saya ... sebab tu saya tak nak dah seperti tu..sakit dan tak cantik... dan sebab tu juga saya nakkk semua utamakan kesihatan.. extra kecantikan ni akan dapat bila kita konsisten apa yang kita amalkan... apa ynag penting adalah SIHAT --CANTIK .. insyaallah..

Ohh..lupa... antara yang mereka dan saya amalkan ni adalah COLLAGEN POWDER, VIVIX, ESP SHAKLEE, VITAMIN C, VITAMIN E, B-COMPLEX, HERBALAX & ALFALFA.. ni antaranya tau... selebihnya terpulang pada anda..nak add yang lain. tapi ni antara SET KECANTIKAN dari Shaklee.. sangat BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.... 

Berani saya katakan..tiada produk seselamat dan semulajadi selain SHAKLEE... gunakan tanpa was-was.. insyaallah.. ada PASTI mendapat kesan yang TERBAIK!!!

Dan saya sedia membantu anda yang sedang dalam penyelesaian masalah kesihatan dan kecantikan untuk anda... yang mana baik kita kongsikan bersama.. Sebab pengalaman yang lalu saya tak nak orang lain sakit di saat anak2 perlukan kita.. dan begitu juga suami kita.. betul tak....

--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin | 
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...