Amaran untuk membancuh ESP SHAKLEE untuk semua....

Ramai yang tak tahu atau lupa bagaimana nak bancuh ESP Shaklee ni cara yang betul, dna AMARAN ni sering saya ingatkan juga untuk semua para pelanggan saya samada dari blog ni mahupun dari page atau facebook saya juga... 

Cara dia atas anda semua TAK boleh buat semasa membancuh ESP ni tau...Ada sebab kenapa tak boleh, dan andainya anda nak juga add on dengan milo ke.horlix ke..atau nak resepi2 lain..boleh .TAPI sila jangan buat seperti pada gambarajah di atas selepas anda add on sumber protein anda ni tau...  Tersangat-sangat TAK BOLEH, dan anda pasti rugi je amalkan minuman berkhasiat ni kalu anda TAK DENGAR amaran saya ni... 

Kenapa saya tak benarkan anda meletakkan air panas selepas meletakkan milo dan ESP ni kerana

ESP Soy Protein Isolate Powder ni merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting (100% non-GMO) yang mana ianya juga terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya..

Sebab lainnya protin yang ada dalam produk ini juga berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengn kandungan 14gram protin soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini...

Sebab tu saya TAK bagi anda bancuh protein ni secara terus dengan air panas ke air suma ke.. nak selamat bancuh dengan air masak biasa.. Sebabnya kita dah tahu bahawa protein yang ada dalam ESP ni tersangat berkualiti dan terjami berkesan serta semulajadi dan tiada apa2 tambahan... Andainya anda nak RUGI dan minum tanpa merasa kesan yang terbaik dalam ESP ni.. anda boleh je buat bancuhan seperti di atas ... TAPI kalu anda pentingkan khasiat dan isis kandungan protin dalam produk ni.. SILA dengan amaran ni.... 

JANGAN BANCUH ESP SHAKLEE dengan AIR PANAS!!!!

Semoga perkongsian ni memberi manfaat untuk semua... anda anda customer saya.. perkaran ni saya sentiasa ingatkan agas tak mengalami kerugian dalam keterujaan anda untuk menikmati kebiakan produk ni dan anda pasti akan "jatuh cintan" dengan produk ni setelah merasai kehebatannya... .

promosi shaklee oktober 2014
Manfaat SUMBER PROTIN ni untuk semua...

promosi shaklee oktober 2014 esp shaklee
JANGAN rosakkan keaslian produk idaman hati semua

Untuk keterangan lebih lanjut serta cara pengambilan bagaimana mengikut cara dan selera anda... Boleh terus cari saya di sini.. dan berita gembira untuk anda di Utara.. kawasan Kulim dan Bukit Mertajam... Anda boleh dapatkan terus dari saya untuk anda melalui penghantanran "by-hand" terus kepada anda. Yang luar dari kawasan Kulim.. boleh terus cari saya kat sini.. saya sedia dan akan membantu anda juga...

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...