Tetimonial :- Kesan Gla Complex Shaklee yang menjadi "panas" dan permintaan tinggi

Selepas promosi Shaklee baru-baru ni ramai pula bercerita tentang kesan Gla Complex Shaklee yang menjadi "panas" dan permintaan tinggi.. kenapa? apa hebatnya GLA Shaklee ni sampai menjadi panas....
kebaikan gla shaklee
GLA Complex yang semua tahu adalah yang menggabungkan khasiat minyak borej, yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linoleik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
Ia mencergaskan tubuh dan membantu anda berasa lebih selesa semasa haid: Asid gamma linolenik telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan kesakitan semasa haid, sakit kepala, menormalkan semula kitaran haid dan melegakan simptom-simptom menopaus.*

Bagi saya kesan dari sebotol kecil ni untuk dalaman wanita sangat bagus..selain memperbetulkan masalah haid wanita malah sangat bagus untuk mereka ynag merancang kehamilan, untuk diet dan untuk kecantikan.. bak kata saya dan mereka-mereka ynag mengamalkan secara konsisten... "kecik-kecik cili padi tau" ....

Jom baca apa kata mereka tentang GLA Complex ni...

"Testimoni sepupu sendiri, doc ckp ade cyst + 6bln period xdtg n doc dah plan utk operate klu cyst mbsr...seminggu lps mkn gla period kuar..menangis2 dia call bgtau dh period + jerawat2 batu kt muka mengecut..plg best bile g check up cyst, doc bgtau cyst dh mengecut & xperlu operate...samp skrg dia still consume gla..alhamdulillah

Testimoni saya sendiri, mkn gla utk hilangkan period pain sb sengugut teruk..alhamdulillah..consume gla dh xde period pain... ^__^" - Puan Lela.


"Mak mertua dah monopos about 2-3years ago xingat sangat.. So awal tahun aritu mertua bgt dia d sahkan kencing manis.. Jd emy bgla esp n gla je sbb dia xmo minum vivix.. Dia baru mkn sebulan gla period dia dtg balik.. Pelik juga camna org da monopos bole period balikkan.. Then abis je sebotol gla n 3cans esp, dia bgt emy she's free from diabetes.. Suprise? I am too!! Hehehe." - Puan Emy

"Customer saya ada anak umur 6 thn,usaha nk anak lagi tp x ada rezeki.dia try usaha dgn GLA, konsisten makan tiap2 hari2, masuk bulan ke -3 add on b complex; 2bln lps tu bgtau saya positif pregnant." - Pn.Jaja

testimonial gla shaklee

Sebenarnya banyak lagi testimonial hebat dari kesan sebotol GLA Shaklee ni... Tapi nanti bebanyak saya kongsikan kat entry satu ni... korang muak pula kan... Sabooo je la...nanti saya bagi dan masukkan entry seterunya lagi tau...

Semoga manfaat dan kesan dari pengguna ni bukan mereka je rasai...malah anda yang sedang membaca..dan tercari-cari satu porduk yang selamat dan berkesan... maka inilah penyelesaian untuk pencarian anda... dan anda boleh cari saya di sini untuk bantuan anda... Pengedar Shaklee Kulim dan satu Malaysia juga... termasuk Brunei.....

 =============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=9d50bcc2d13c9160fcf2a3fd160252a6 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...