Testimonial : Cerita saya: - Tambah susu badan dengan CoQHealth Vitamin Shaklee

Penyusuan susu ibu adalah satu anugerah pada semua para ibu untuk anak-anak tercinta.. Petang ni nak kongsi cerita saya dan saya dapat rasai sendiri bila dah amalkan tak sampai sebulan lagi..

set penyusuan susu shaklee

Dan bagaimana vitamin ni boleh membantu tambah susu badan dengan hanya sebotol dari CoQHealth Shaklee..

Kes ni baru saya rasai.. saya tidur agak lewat.. ada masa tidur awal dan bangun awal.. dan saya suka CoQHealth ni sebab menjaga kesihatan dan pemberi tenaga kepada saya.. dan tanpa saya sedari ianya sangat memberi "milk booster" pada saya juga... sebab "kilang"  cepat proses dan rasa cepat je penuh, sampai ada masa tu baby tak nak minum sebab dan "bengkak susu" tau.. Baby Shaklee saya ni bijak.. .tak nak tersedak dan susu itu laju je kat mulut dia kot.. tu dia milih.. haha..ada masa tu kena la saya pum dulu.. sebab tu saya suka amalkan waktu malam, sebab baby tidur lena bila kenyang.. badan kita tak penat dan kita tidur dengan lena tau... tak la anak kita "bergayut" je malam hari..kalu macam tu , badan kita ni cepattt la tua nya... oh NOOOO....  Betul tak?

Kalu takut badna cepat tua dari usia... haaa masa ni la mommies nak gojes dan vogue..dalam menyusukan anak pun boleh jaga badan tauuuu.. Percaya??? mommies cari saya .. dan mommies amalkan dan saya buktikan.... haa ni baru betul .... ^_^ .. Insyaallah.. saya banyaakkk lagi rahsia ynag akan saya kongsikan bersama para ibu dan wanita hebat ...

Shaklee testimonial

Fungsi sebenarnya CoQHealth ni adalah untuk

1. Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung kita..
2. Menggalakkan dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidan LDL
3. Meningkatkan peredaran darah.
4. Membantu menambahkan dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah kita...

Ni sebenarnya fungsi dan manfaat CoQHealth ni..Tapi dalam masa sama. ianya bagus untuk penjagaan kulit kita sedari dalaman sebab terdapat VITAMIN E dan yang memberi tenaga sebab ada GREEN TEA EXTRACT... 

Tapi saya dapat extra lagiiii sebab elak kulit kita dari sun burn.. .dan "milk booster" terbaru saya selain ESP Shaklee... Alfalfa... dan Ostematrik yang selama ini tak pernah juga saya tinggal untuk amalkan...

Alhamdulillah..ianya sangattt membantu.. dan sebabnya adalah bila peredaran darah kita baikkk dan kita sentiasa merasa tenang dan sihat... maka penghasilan susu ibu sangat lancar..sebab tu la..kita ni para ibu knea tenang... ceria..gembira dan sebagainya... baru segalanya berjalan dengan lancar dan baikkkk....

Dan para ibu dan ayah .. CoQHealth ni boleh di amalkan seisi keluarga tau.. untuk suami .. memberikan tenaga saat suami keluar mencari rezeki dan penjagaan kesihatan jantung juga untuk suami tersayang kita...

Semoga perkongsian petang ni membantu penyelesaian masalah "kurang sus" para mommies di petang hari ni dan saat hari-hari ynag lain juga... Tak salah untuk kita amalkan.. selain penjagaan kesihatan.. dapat extra lagi dengan apa yang kita amalkan..  Sebab tu rugi tau kalu tak amalkan SHAKLEE VITAMIN TERBAIK ni sedari SEKARANG!!!

Sekarang sangattt "Jatuh Cinta" dengan semua .. Vitamin Shaklee ni.. Cari saya Pengedar Shaklee Anda, di Shaklee Kulim dan Pengedar Shaklee di Kulim untuk anda yang berada di Kulim, dan saya juga menjalankan dan berkongsi untuk anda semua di semua pelusuk negeri juga... Cari je saya di sini...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0fa66dc7ac7cc66a4c72f28e7742f27f

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...