Kenapa saya pilih shaklee dari produk lain?

Mungkin saya agak lewat, dan kenapa saya pilih SHAKLEE dari produk lain.. Tapi bagi saya biar lewat dari tak mulakan sedari sekarang...

Dari bujang saya ni anti ubat..apatah lagi supplement yang melambak di pasaran..sangat gerun nak amalakn sebab tiada keyakinan..sampai la lepas bersalin anak pertama tahun 2011 dulu..saya tiada amalkan even jamu pun..sebab tak percaya...
shaklee

Sampaila lepas habis pantang..habis satu badan lenguh2 ..badan nak pakai lama kan..masa ni tak kenal pun shaklee ,tapi sib baik biras kenalkan saya Shaklee trial masa tu.. masa amalkan rasa serasi paling best bab muka makin lembu dan suami kat ok makan vitmain tu.. susu pun saya ok... terus saya masuk group shaklee masa tu terus terjumpa orang yang bernama Azrin Mohd.. mulanya orang yang add saya orang lain, tapi "ter" pm Azrin, Alhamdulillah.. sembang punya sembang... terus jadi rapat..dan yang bestnya..masalah saya utnuk penyusuan dan jaga kesihatan dalaman ni dapat saya atasi...dengan produk Shaklee je..yang SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI ni...

alfalfa dan esp shaklee
Lelama saya minta id Azrin dan beli d branch Penang... member pula kenalkan saya ESP Shaklee dan saya mmg dah nampak kesan Alfalfa ni..terus beli sebotol.. dan ESP ni saya rasa badan tak mudah letih lagi.. terus amalkan.. dah join ahli ngan Azrin tanpa berfikir panjang juga,  masa tu nak dapat harga murah kan... 20% tu jimat... sampai la sekarang.. yang seronoknya Shaklee ni.keahlian cumba RM65 seumur HIDUP tauuu...

Dannn sampai sekarang even balik kg kat Sabah pun saya paking ESP ni dalam bekas lain..tak nak rasa miss pengambilan ESP ni.. dan kalu duduk lama, beli satu canister letak kat rumah Sabah.. mami saya pun boleh terus amalkan...

Alhamdulillah...dalam banyak-banyak produk Shaklee, ESP dan Alfalfa ni saya tak pernah miss nak amalkan... sampai sekarang ..dan... Sebab Shaklee saya tak serik da nak amalkan supplement ni.. tapi supplement lain mungkin 1000kali fikir kali... tapi tak amalkan ..sebab dah JATUH CINTAN dan rapatttt ketat-ketat dengan SHKALEE.. Produk Shaklee lain tetap saya amalkan..macam OSTEMATRIK, VITA C, B-COMPLEX, ZINK, VITALEA, VITAMIN E , GLA, MEALSHAKE, PERFORMANCE DRINK adakalanya VIVIX juga... OMEGA, LECITHIN ... tak lupa juga tau...


esp shaklee dan hamil

Banyak???? tak overdose ke ambil bebanyak ni... ni antara.. saya kongsikan dengan anak, dan suami juga tau... JIMATTT... dan bagi saya dan kawan-kawan lain..makan ikut nasihat dan cara korang di consultant tau... dan SHAKLEE tak la overdose pun...

Kenkawan..kalu nak awet muda masa umur kita dah 40an ke.. 50an ke... baik kita amalkan sedari sekarang makanan yang buat kita sihat dan cantik sedari dalaman...saya tak kisah tak cantik luaran..sebab dah suami kawin saya..mesti dia tau kecantikan luaran saya sebab buat dia kawin dengan dia ...haha... betul kan.. cantik luaran tu no.2 bagi saya..yang penting cantik dalaman.. baru nampak aura kat luaran...

kongsikan terbaik untuk korang kawan-2 lin...

Nak dapatkan vitamin "awetmuda" dan "rahsia suamiisteri" ni.. cari je saya di pm saya... atau

=============================
Salam sayang untuk semua  | dan saya ceritakan serta bantu mana yang boleh..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)


#sayajual

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...