Amalkan untuk lancarkan period dapat pula pujian dari suami tersayang...

Nak kongsi kegembiraan isteri pula kali ni...sebab saya pun isteri dan ibu anak dua.... semoga perkongsian ni sangat-sangat membantu para isteri untuk menghargai diri kita sesama.. sebabnya.. kita WAJIB jaga diri kita sedari dalaman dan luaran tau....

    "Saya amik vitamin ni sebab period saya tak teratur. Tapi siapa sangka lepas makan vitamin ni, suami dan keluarga mertua puji kulit saya makin cantik. Bukan nak puji diri sendiri tapi saya memang dapat rasakan perubahan yang ketara amik vitamin ni. Dulu makan vitamin E pun tak nampak ketara seperti sekarang. Terima kasih kak ”

Ini antara testimonial yang saya terima dari seorang customer saya. Saya kongsikan dan kenali sebagai puan S sangat gembira dan teruja selepas mengambil vitamin yang saya sarankan kepada puan S untuk masalah yang puan S hadapi sebelum ni., apatah lagi yang melibatkan "hubungan suami isteri" ni kan...

Beliau amalkan vitamin yang sangat penting untuk seorang wanita mengekalkan kestabilan hormon dan secara langsung ianya dapat melihat hasilnya dari kulitnya yang makin cantik dan berseri-seri tau...

Berapa lamakah boleh melihat kesan ini pada wajah bila amalkan? Paling cepat ialah 7 hari dan paling lewat 21 hari @ saya lebih suka sarankan sedari 21-90 hari yang mana itu adalah tempoh badan kita untuk menerima perubahan dengan setiap apa yang kita amalkan... nak tahu apa yang puan S amalkan??? boleh cari saya terus untuk bantuan dan RAHSIA pengambilan vitamin yang puan S sehingga suami puji-puji lagi...

Nanti saya kongsikan lagi testimonial kulit cantik dan menarik perhatian ramai tau....

set kecantikan shaklee
============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin |  Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...