3 cara mudah saya untuk tambah susu badan

Penyusuan susu ibu adalah satu anugerah ynag amat besar pada para ibu-ibu yang hebat. Saya kongsikan 3 cara mudah saya untuk tambah susu badan!..Pertama-tama Jangan sesekali fikir atau terlintas di fikiran kita, "ala...susu kurang la..patut baby kerap je nak menyusu ni..".. No..no..no... jangan sesekali fikirkan macam tu.. tu tambahkan lagi masalah susu ibu untuk baby mommies tau.. dan mesti mommies terfikirkan..bagaimana nak tambah susu badan dengan cara mudah?

Bagi saya..cara mudah??? JANGAN fikir susu kurang... tu pertama-tama yang mommies perlu elakkan.. dan WAJIB... cara seterusnya... jaga pemakanan... elakkan stress ..mudah kan? sentiasa gembirakan hati dan perasaan para ibu.. walaupun kita dah penat seharian kerja kat pejabat... tapi percayalah..bila balik..tenung baby kita..pasti segala penat lelah tu terusss lenyap kan...

esp shaklee tambah susu badan

Jangan sesekali stress, bila stress pasti penyebab susu kurang juga tau... nak elak stress? tenung bayi mommies.. waktu dia lena.. waktu dia senyumm... waktu bila pun.. jangan buat bayi mommies menangsi.. kalu bayi nangis pasti ada yang tak kena..lapar ke.. mengantuk ke... pempes basah ke...

Senang kan... dan jaga pemakanan... apa kita makan.. bayi kita pasti dapat.. kita makan hentam ikut suka je.. jangna pula sakit hati atau stress bila bayi mommies kembung dan mommies pula tak perasan.. buat bayi nangis je..makam mommies pun mula stress... kan tu cari maslaah sendiri...haha...


Cara saya mudah...jaga pemakanan, bukan ikut selera... saya suka makan-makanan yang milk booster... milk booster a.k.a tambah susu badan cara saya...selain badan..kurma...lobak putih.. saya sukaa minum air suam dannn paling tak pernahhhh mizz la dalam diri saya sejak "jatuh cinta" dengan vitamin ni adalah ESP Shaklee dan Alfalfa Complex ..juga Ostematrik... sangattt buat saya tak cukup dan tak lengkap cara pemakanan saya kalu tak amalkan ni.. selain untuk jaga penyusuan susu ibu... antara 3 ni sangat bagus untuk jaga tulang (kalsium) saya dan baby saya juga tau... dan yang juga penting bagi saya adalah penjagaan dalaman saya juga kulit saya... dan ynag best ESP ni juga .. buat kulit semakin cerah.. dan mommies kalu konsisiten.. baby pun semakin gebusss lagi cerah2 tau... percaya??? saya sangattt percaya...sebab pengalaman dari anak teruna saya ynag pertama... mula ramai orang cakap kulit ikut ayah dia...sekarang..ramai orang tegur... "si abang ni, muka ikut ayah.. tapi kulit ikut ibu.." dan YESS. baby kedua saya pun samaaaa... Muka ikut ayah..kulit ikut ibu... .Apa pun Alhamdulillah... penyusuan susu ibu ini sangattt memberi kesan yang baik untuk saya dan baby juga... mommies hebat pun boleh... dan ini cara mudahhh sangant untuk tambah susu badan mommies juga tau....

petua tambah susu ibuSemoga perkongsian untuk 3 cara mudah saya untuk tambah susu badan ni membantu para ibu berjiwa kental dan hebat ini untuk terus dan terus dalam penyusuan susu ibu..sehingga bayi mommies berusia 2 tahun tau... insyaallah... mommies yang sedang baca ni sangattt hebat....

============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...


Assalamualaikum
[Sila Tekan Banner Diatas Untuk Join]


GA September by Karya Mahirah dianjurkan oleh Karya Mahirah dan di sponsor oleh blogger-2 ynag hebat..dan saya juga salah satu sponser anda.. Jom follow dan komen-2 entry sini :-


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...