Usaha dan sabar untuk maju itu sangat indah

Sebenarnya ini bukanlah pertama kali saya berblog... sebelum ini sememangnya saya dah ada blog sebelum terlibat dengan dunia perniagaan ni walaupun perniagaan hanya MLM sahaja tapi saya sangattt seronok...

Tapi bila blog saya yang saya bina, manja2 lagi.. update sana sini lagi tu tka leh buka dan link.. saya kena la cari alternatif yang lain,.. blog tu www.ibuvitaminshop.com berbayar dan ianya dari wordpress punya... tpai entah kenapa a few day ni tak boleh buka dan saya ni dah lama tak berblog tu yang saya kena juga buat yang ni... sebab cinta hati saya dalam dunia berblog dan berniaga ni...

Alhamdulillah.. untuk kenkawan sudi2 la follow... dan follow tau... insyaallah..saya akan lebih ber update lagi lepas ni... kerana saya dah mula terlebih berbloggggg.... hahaha....

Ini adalah blog lama saya.... www.ibuvittaminshop.com ... tapi tak tahu la kenapa tak boleh edit ..post segala bagai ..even nak buka dan ke link tu pun tak boleh...so sad... Tapi tak pa... nanti dah ok..dua-dua saya update... dan yang ni menjadi tulang belakang untuk niaga saya juga... Alhamdulillah...

Kenkawan sudi support ya.... sayang uols... dan sudi-sudi juga tinggal jejak kalian semua.... nanti saya follow juga... thanksss yaaa....

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...