Teruskan kejayaan yang dah kita bina

Assalamualaikum dan selamat pagi bloger's .. warga mukabuku dan semuanya...

Alhamdulillah... Tanpa saya sedari dah masuk 3tahun saya bersama Shaklee dan dah 2 tahun saya berkongsi kelebihan Shaklee bersama kenkawan saya, sama ada dalam facebook, page dan juga blog lama saya sebelum ni kat www.ibuvitaminshop.com ..

Kenapa saya bertahan bersama Shaklee, sebab saya yakin akan keberkesanan produk Shaklee ni memberi kebaikan untuk saya dan keluarga saya juga... bak kata Master Cery yang mana antara "nenny" saya dalam group Shaklee kami...

"Gunakan kuasa minda anda semaksima mungkin, Jadi orang yang positif dan sentiasa bersama-2 dengan mereka yang positif. Jgn mudah terpengaruh dengan persekitaran yang kurang bermanfaat... Anda adalah siapa yang anda fikirkan, Anda adalah siapa yang anda pilih mahu jagi...".- Pesanan Master Cery  
impian bersama shaklee

Alhamdulillah... sebab tu saya tak pernah rsa bosan untuk berkongsi apa yang terbaik tentang Shaklee... Sebab saya sendiri merasai bagaimana keadaan saya sebelum mengenali Shaklee dan selepas mengenali Shaklee...


kejayaan shkalee

Saya sukaaaa sangat apa yang saya buat... Master's Shaklee saya adalah mereka-mereka yang sangattt kuat mempertahankan apa yang kami rasai kami bercerita bersama, selain Master Cery.. juga Master Norita apatah lagi my love mama Master Azrin dan Master Lyna Noh... sebab tu saya nak sangat berkongsi pengalaman bersama anda di luar sana...dan saya berasa gembira juga sebab mereka bersua muka sendiri bersama CEO Shaklee masa mereka berlawatan kat US dan Califonia beberapa hari yang lepas... Alhamdulillah.. gembira bagi pihak mereka juga... Mama saya dalam Shaklee juga sangat mengembirakan kami tentang apa ynag berlaku di Shaklee sana... berjumpa Saintis Shaklee dan ke HQ Shaklee kat luar Negara...

Kat sini saya nampak peluar besar kami antara pengedar sah Shaklee untuk membina masa depan kami.. meruba cara hidup kami kepada yang lebih baik dan kami buka bergerak sensorang.. tapi kami bergerak secara berkumpulan...

Mungkin anda juga ada impian seperti saya... mungkin ada sedang bekerja TAPI nak menjadi suri hati suami dan anak-anak tanpa bekerja dari luar.. Surirumah Berkerja Dari RUMAH ... atau WAHM .. Work At Home Mommy .. dan masih mampu buat segala aktiviti lain bersama kenkawan.. dan apatah lagi bersama keluarga..

Saya sedia membantu anda untuk kita sama-sama mengejar impian kita sebagai isteri bekerjaya... betul tak?

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
 
Share more wif Mama Azrin | Nenny Lyna Noh | Kak Cery | Kak Norita 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...