Set Kurus Shaklee :- Bertuahnya badan bila dah kurus

Sebenarnya kurus atau gemuk ni tak kisah sangat janji sihat walafiat, alhamdulillah... betul tak... Tapi bila dah gemukkk tu nak buat apa pun mesti ada je "alasan" lepas tu rasa sayang kan baju lelama tak muat dah.. dah kena beli baju lain yang lebih besar dari sebelum ini.. kan tu yang tak best...betul tak...

Tapi bila dah kurus tu jangan ambil mudah pulakkkk.. kesihatan orang yang kurus ni juga kena jaga tau.. ynag kurus ni kebanyakannya tak kisah pun tentang kesihatan dalaman.. janji kurus dan cantik luaran ...dah rasa puas hati.. no..no...nooo... ce p cek kat kiosk-2 yang ada buat check-up free kat supermarket tu... tahap kesihatan dalaman, kolesterol.. darah.. tu semua penting tau... percaya tak..kalu saya katakan yang kurus ni lebih banyakkkkkk dan tinggi kolesterol dan hb pulakkkksss tinggi??? ramaiiiii .... dan ada yang baru berusia 30an.. tapi bila cek kesihatan dalaman..usia da 37 ++ ... auchhhhh... tak moooo laaaa.... kan-2...

Jadinyaaaa.... tak kisah la kurus ke gemukkk.. yang penting jaga kesihatann

Tapi bila kurus... berat dari 75kg  ke 60kg..mesti rasa mau lompattt bintanggg... betui tak??? gilaaaa tak syokkk ... usah la kurus... kulit pula rasa cantikkk dan cebuss lagi cerah berseriiii lagi tau...terus dapat EXTRAAA ... kan-2...
esp shaklee
Tuuu diaaa.... kurus mau lost 15kg!!!!! siapa tak gembiraaa ceq noooo..... Tapi di ingatkan tau... bukan senang nak KURUS... tapi sangatttt mudah nak GEMUKKK kan2...setuju tak???

Tapi saya sebalikkk nya.... saya ni jenis susah nak naik berat badannn .. TAPI senanggg sangat nak turun... opsss ... ^__^

Rahsia??? oww pasti saya kongsikannnn... saya ibu anak dua..sorang 3y6m ..sorang lagi 4m3w... Alhamdulillah...masa lepas bersalin berat 56kg..dari sebelum bersalin tu last check-up 61kg... baru ni.. 18hb hari tu... timbang 47kg?? hahaha... berat 2bulan yang lepas... puasa dan raya...tetap sama... tak naikkk tak turunnn... ^__^

Antara yang saya sukaaaa sangat amalkan... sebagai penjagaan kulit, penyusuan susu ibu, tenaga dan kesihatan dalaman serta luaran saya...

#ESP Shaklee

* Pemberi tenaga, penjagaan kesihatan luaran dan dalaman, milk booster, nak cantikkan kulit, cerahkan kulit ni la yang saya sukaaa...dan yang paling penting sumber PROTEIN saya setiap hari bersama cinta hati's saya..

set kurus shaklee
Set Kurus Combo

#Alfalfa 
* Membantu pembuang toksin dalam badan yang mana bertindak sebagai pelawasan.. penjagaan wanita... dna yang paling saya suka juga sebagai milkbooster (gabungan Esp Shaklee) tau..sememangnya superb... untuk para ibu...

#Lecithin
* Bertindak sebagai agen pemecahan lelemaks tepu dalam badan ...terutamanya tanggg peruttt... kalu lepas bersalin tu mesti kita tak mauuu kan lelemak tu... ouchhh... perlu bertindakkkk tau..baru kulit lelebih tu cepat pulih seperti sediakala....

Ni secara ringkas saya ceritakan fungsi 3 SET KURUS BUDGET tau... ada banyakkk lagi untuk anda amalkan untuk turunkan berat badan anda... ikut pada keperluan dan keserasian anda...

Antara lain SET KURUS dalam Shaklee ni ... boleh saya senaraikan...

* CINCH TEA MIX ENERGY
* CINCH SHAKE (Choc/ Latte / Vanila)
* HERBALAX
* OMEGA GUARD
* DTX COMPLEX

Lain tu boleh juga.. siapa yang nak amalkan untuk cantik & kurus tu... bolehhhh je ikut pada budget anda tau.. tak mau la beli segala set... Tapi tak dapat amalkan secara konsisten.. sudahnya anda pula salahkan produk... tak mo...tak moooo...

Apa yang penting adalah KONSISTEN dan pemantauan dan tunjuk ajar dari SID yang anda beli.. dan saya sukaaa konsultant dulu..tanya dulu baru suggest.... tak mau la terusss bagiii naaaa.. ni untuk kamiii RM sekian dan sekian.... tapi "touch N go" pulaaaa... cian pelanggan... setuju tak???

Insyaallah... dengan saya... saya nak anda merasaiiii apa yang saya rasiiii dannnn saya nak anda sihattt dan cantikkkk dannn kurussss...

Bestkan bila dah kurus dan BERJAYA turunkan berat badan ideal ynag anda impikan.. baju lelama yang anda sayangggg sangat masa kurus dolu2 kembali anda boleh pakaiiiii... Alhamdulillah.. Tapi jangna pulaa g pakai yang baju lelama masa bujang n masa free hairrr dolu2 yang sekarang dah bertudung tau.. tak mo..tak moooo .... saya tak nakkkk tanggung dosaa naaaa.... biarla kita pakai yang menutup aurattt kannn itu lebih manis dan bertuahhhhh sang pasangannnnn ..tui tak? ^___^ tapi bagi yang non-muslimmm tak paaa... itu hak kaliannnn .. ok peaceee ^__^ kita jumpa next entry lagi naaaa...

Nak dapatkan SET ni kat mana??? mehhhhh... cari je saya kat sini ya dearestttt.... ^__^

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...