Set Kurus Budget :- Bagaimana saya nak kurus dengan Vitamin Shaklee?

Alhamadulillah...jumpa lagi kat entry ni. Tengahari ni nak cerita lagi tentang kurus, bagaimana nak kurus dengan set kurus Shaklee ni...tapi nak yang ikut budget anda..

Tapi perlu ingat!!! Jangan nak kurus je, penjagaan kesihatan juga perlu di utamankan. Tak nak la KURUS dalam 2hari ni turun 10kg???? boleh percaya? bagi saya TAK! sebab kalu macam tu PASTI ada kesan sampingan yang anda sendiri tak dapat kesan pada awalnya, tapi ada masa tertentu ada pasti merasa kesan sampingan sebab terlalu sepat proses penurunan berat badan... Nak kurus boleh tapi biarlah lakukan secara sihat dan semulajadi.. tak mau cepat turun, bila tinggal je pemakanan tu, naaaa ko.. ambikkk berat naik berkilo-kilo semulaaa... tak ke menyesalll ...

Insyaallah dengan Shaklee Vitamin.. bukan bantu anda dalam proses turunkan berat badan tapi untuk penjagaan kesihatan kita semua juga....jom kita berkenalan dengan agen detox dan agen pemecahan lelemak dalam badan...



Kenapa kita perlu detox @ pembuangan dan perlu  juga pelawasan setiap hari?

Detoks adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selain untuk mengelakkan dari masalah kesihatan yang serius, detoks juga memastikan vitamin/supplemen diserap dengan lebih sempurna.

Sekiranya organ yang terlibat dalam penyerapan vitamin seperti usus mengalami masalah, kemungkinan besar vitamin tidak boleh diserap dengan sempurna.

Saya suka detox harian ni dalam masa sama untuk penjagaan dalaman wanita seperti keputihan dan “kacip fatimah” serta yang best juga dengan vitamin detox ni untuk masalah alahan dan resdung juga… yang saya maksudkan ni adalah ALFALFA Complex!!!! 

Dan untuk detox superbbbb untuk hujung minggu atau bagi mereka yang mengalamai masalah sembelit atau pembuangan yang sukar… saya cadangkan dengan HERBALAX Complex ni..sebab HERBALAX ni untuk memudahkan pergerakan usus dan menghindari dari masalah sembelit…

Detox ni detox juga… Tapi jangan lupa untuk buang lelemaks tepu dalam badan ni..especially tang perut ni… tak mo buncitt kan2…. Dan ..yang saya cadangkan untuk agen pecah lelemakkk ni adalah LECITHIN.. yang mana membantu memecahkan lelemak dan mengurangkan berat badan. Selain itu juga untuk menurunkan paras kolesterol… selain itu..extra dapatnya sangat baik unutk menggalakkan fungsi optimum otak kita… dalam erti kata lain untuk menguatkan ingatan kita… awesomeee laahh… boleh kurus .. dapat lagi banyak kelebihan dari 3 produk ni …kan2…

vitamin kurus shaklee

Nak kurus boleh ... tapi sila jaga pemakanan ye... jangan makan vitamin ni, tapi cara pemakanan tu, tak terkawal.. kuruangkan pengambilan makanan bergoreng dan fast food tu... makan la makanan yang baik untuk kesihatan dan kecantikan juga.. sup sayuran, bersenam dan buahan..kan tu sangattt baik... kan2...

Insyaallah... saya saedia membantu anda yang sedang NAK KURUS... nak kurus macam saya 47kg??? boleh je... saya kongsikan bersama anda...


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
=============================
 



No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...