Motivasi Pagi :- Setiap apa yang kita buat adalah amanah & tugas bersama

Assalamualaikum dan selamat pagi....

Alhamdulillah..masih di beri perluang untuk bernafas di muka bumi Allah yang indah ini...

Rabbi yassir wa la tu assir, ya karim
"Ya Allah,
Sesungguhnya, Hanya Engkau Yang Maha Mengetahui....
======================================================
Semoga segala urusan kita pagi..tengahari dan petang dan malam menjadi mudah dan kita sentiasa ceria dan berjalan dengan lancar... insyaallah... 

Sesungguhnya apa yang kita lakukan segala tugasan di tempat kerja mahupun di rumah adalah amanah yang telah di berikan pada kita... di pejabat..tugas dan amanah dari ketua kita.. di rumah pula tugasan yang suami harapkan dari kita mengurus segala urusan rumahtangga dna menguruskan anak-anak juga... 
Insyaallah dengan hati yang lebih tenang dan gembira kita lakukan tugasan dengan penuh kesabaran dan ianya menjadi lebih mudah... Mungkin saya tak sesempurna Siti khadijah .. isteri Ya Rasulullah... Tapi saya dari sehari ke sehari mahu buat perubahan kepada ynag lebih baik untuk suami dan anak-anak cinta hati saya... insyaallah... dalam masa yang sama.. saya membantu suami walaupun dari rumah sahaja... Dan ini juga menjadi cita-cita saya mengurus anak-anak dan suami hanya dari rumah...tak semestinya berpelajaran tinggi kena ada jawatan tinggi di pejabat... Tapi di rumah pun kita dah berjawatan tinggi tau... betul tak para ibu, mommy, mama... ummi... 

Alhamdulillah... anak-anak ada depan mata saya... suami balik kerja saya ada di rumah..bukan kah itu satu yang sangattt indah... ^___^





Assalamualaikum ....selamat pagi cinta hati blogger yang baik hati... terima kasih Ya Allah yang sentiasa membantu kami semua dalam setiap saat kami memerlukanMu Ya Allah...

Cinta Hati mommylina | Kulim | 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...